So not my day

8kommentarer

Enda sedan jag kom hem har jag i stort sett legat i soffan under filt. (förutom när jag lagat lite gott käk & diskat.. + sprungit på toa ettusensjuttiotvågånger) Jag börjar nog bli sjuk.
Hela huvudet är upp och ner, jag mår illa, vill ha fredag, vill inte vara här.

Har ansträngt mig sen 13.30 att inte falla ihop eller somna. För gör jag det så kan jag inte sova inatt (kanske inte ändå) jag känner att just nu är mitt liv helvete.

Sen känner jag också att jag måste komma igång med bättre träning.

Vi kör en skål på det!
(skål passar bra då jag levt på 1,5 liter cola light idag)

8 kommentarer

linda - en vimsig mamma

14 Sep 2011 22:58

sorry blandade ihop dig med ett mail på facebook =) haha

ja de är tur man har några man känner som man kan fråga =) kram

Anonym

15 Sep 2011 05:41

<3



Hur mår vi idag gumman?

Linda aka Javamorsan

15 Sep 2011 08:26

Kära du! Så tydligt att du inte trivs med din tillvaro just nu. Önskar jag kunde göra något för dig :(

Nett

15 Sep 2011 08:32

Hoppas att du slipper bli sjuk, snart Fredag med :)

Eleonore

15 Sep 2011 09:08

sv: Tack så mycket söta du :D

Karro

15 Sep 2011 10:26

Men vännen då. =/ Hoppas du blir bättre snart <3



Ewa

15 Sep 2011 18:53

Hej hopp, länge sedan jag var o titta in hos dig o du hos mig men i alla fall ordspråket säger ju så här borta bra men hemma bäst det är ju därför du längtar hem till nära o kära eller hur? Jag säger ibland "hemma" om stället vi flyttade ifrån för snart 3 år sedan o det bara för att jag inte trivs här till 100% men idag har jag inget annat val än att bo kvar här OM jag inte ska sätta mig i en husbil eller nått. L

Ser för övrigt att det är full rulle hos dig precis som hos mig fast på olika sätt...

Du är duktig som har klarat 50 kilos målet det har inte jag på långa vägar...förresten hur gör du för att få in dom där delmålen på sidan?? tips tack...Må väl o krya på dig o välkommen tillbaka in till min sida när du har lust o ork.

nathalie

16 Sep 2011 07:01

men IDAG är din dag, det känner jag på mig! :D

Kommentera

Publiceras ej