Nu börjar gäsp igen

7kommentarer

Jag har ätit kebabtallrik till lunch. Den står mig fortfarande upp i halsen. Och jag är så jäkla trött, varit helt off hela dagen.
Det blir en jobbigare dag imorgon, ändå längtar jag till den fast jag är fri och ledig nu. Kanske ska lägga mig och kika på en film. Bara ta det lugnt för mig själv. (med Stina då såklart)

Har jag sagt att JAG ÅKER HEM PÅ FREDAG! Det ska bli så skönt, sen kommer jag väl inte vilja tillbaka till Orsa. Träffa min familj, min Tilda och älskade Jansson. Och bara vara i min trygga sköna härliga miljö. Vem fan kunde ana att jag skulle känna så för Hofors... ja jag skäms.

Ska fan leta på en film och lägga mig på soffan och skämmas.

7 kommentarer

Bibbi

06 Sep 2011 14:22

Blir det en sväng till 9:an då du kommer hem då :)

Jag ska dit om 1 månad drygt.

Suchi längtar magen då efter ;)

Vad vart det för film?



Kramen till dig i soffan

DONKEN- Vince & Doas Morsa

06 Sep 2011 14:39

inte skämmas för hemlängtan inte! :)

gött med slappfilmtajm. :D

Eleonore

06 Sep 2011 16:16

Så skönt att du ska få åka hem i helgen, ens hem är ju oslagbart i slutändan :)

sv: Då måste jag åka förbi där nästa gång jag är i sommarstugan i Leksand, inte långt ifrån ju :)

Nett

06 Sep 2011 16:26

Vad skönt att få komma hem, hur långt har du hem ?

Johanna

06 Sep 2011 17:27

oh kebabtallrik :)



Ja, jag fixar mina bryn var 5:e vecka...så värt de pengarna :)

Helena

07 Sep 2011 17:41

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

Helena

07 Sep 2011 17:43

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

Kommentera

Publiceras ej