Mora, tur o retur x 2

10kommentarer

Vilken dag i Mora, tur man inte gick vilse eller liknande! Haha

Jag köpte en ny fin tröja (ni kan få kort sen) ögonfransböjare, ögonbrynpenna & en film. (x7 Lika barn leka bäst) som jag ska kika på nu tänkte jag, ta mig en riktig slappare. I need it.

Sen ikväll ska jag in till Mora igen, med Emilia, Emil & två andra killar som jag inte alls kommer ihåg vad heter just nu. Vi ska ut och käka, dricka några glas och sisådär - kan ju bli trevligt.

Men nu: filmen!


Bild från igår.
Satt på kuddar på golvet och hade kräftskiva.
Vad har vi som bord?
Dörrar liggandes på tomma flyttkartonger såklart!

10 kommentarer

Johanna

03 Sep 2011 16:02

låter som du har det bra!

Ewa

03 Sep 2011 16:11

Tjohej gumman man tager vad man haver vad gäller bord o sittplatser hur smart som helst ju, men stackars dom som satt i mitten hur i hela friden kom dom in där?? krypande eller...L Min lördag blev reklamutdelning en grej som egentligen är min dotters men hon ligger sjuk så man får ju ställa upp för henne eller hur? I morgon ska vi på en marknad vid Skälby gård Järfälla, ja som du vet så älskar jag ju sånt ...L Hoppas bara att jag inte handlar lika mkt som i Bollnäs....För säkerhets skull tar jag "bara" lilla plånboken med mig hahaha...

Jag hoppas o tror att du får en trevlig lördagkväll.

Må så gott.

Malin

03 Sep 2011 16:21

Haha, vilken smart idé!



Tror man kan få böter, iaf om man har körkort, för då borde man typ veta bättre eller nåt :P

DONKEN- Vince & Doas Morsa

03 Sep 2011 17:27

håhåå, schmaaart :P

har man inga stolar till alla, så funkar ju det med. lite mysigt i längre nivå, liksom. Lite asiatiskt på helsvensk kräftskiva. haha! :)

Bibbi

03 Sep 2011 17:36

Smarta bord :)

Hur smakade kräftorna då?

Vad gör du ikväll?

Kramen

Johanna Öberg

03 Sep 2011 17:44

låter som en trevlig kväll!:)

Fanny

03 Sep 2011 23:35

ååååh alla har kul utom jah!!:/

Nett

04 Sep 2011 00:36

Vad mysigt det såg ut att vara :)

Pernilla

04 Sep 2011 01:14

Med tanke på utebliven uppdatering idag gissar jag på lyckad gårdagskväll ;) Hoppas ni hade det kanon!!



Sv: Ja, men klart du har rätt - ALLTID! Haha! :) Kramr

emma

04 Sep 2011 08:45

Ja det är alltid lika med och handla barnkläder :)



Tack rara du tjejen ;)



Stor kram

Kommentera

Publiceras ej