JD + JD = JD

10kommentarer

Ibland har man liksom inte tid (läs inte: ork) att blogga. + att den där jävla veckan i månaden har kommit in genom brevinkastet, ja inte fan öppnade jag dörren iallafall.
Så ni sitter jag och dricker cola light (ovanligt!) och kollar på Scrubs, jag är typ beroende. Fast har snart sett klart allt jag har, då blir det nog Beverly Hills.. eller något annat, ska kolla vad jag känner för.

8.15-18 imorgon känns som ett självmord med mensperiod, jag kommer dö. Var på apoteket och mataffären idag. Köpte olika tabletter, cola light, tsatziki och snickers. Maybe i will survive.

Nu ska jag lägga mig i soffan med Stina och bara njuta av ledigheten.
(och magvärken!)

10 kommentarer

linda - en vimsig mamma

14 Sep 2011 14:21

nja fråga ska jag inte =) vi har fått i uppgift att intervjua minst 2 perosner som jobbar inom vårdyrken och ett av yrkena jag valt är inom psykiatrin och då blir det mamma som får ta den intervjun =) haha kram

DONKEN- Vince & Doas Morsa

14 Sep 2011 14:25

ja, jag tror inte att det stod det i tidningen. tror däremot att min brors jobbarkompis jävlas, eller har nåt annat dumt synfel, kanske... det är iallafall inte sant.

DONKEN- Vince & Doas Morsa

14 Sep 2011 14:27

haha! känns som att kassapersonalen i affärn fattade vad det var som var på G :P

köpa bindor, choklad o massa annat gott. haha! ;)

jag har just blitt av med min, kastade ut den. mohaha.

(du ville nog inte veta men iaf) sur är jag ändå men det är sömnbristens fel. tjoheeey! :P

Anonym

14 Sep 2011 15:52

fin blogg :)

Linda aka Javamorsan

14 Sep 2011 16:35

Mens är verkligen kvinnor straff för något. Kanske att vi gav så mycket makt till männen vem vet?

Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

14 Sep 2011 18:38

Är Stina ditt gosedjur? :)

anna

14 Sep 2011 19:52

hoppas dagen går snabbt imorgon :)

Sofia

14 Sep 2011 21:19

Oh no. Hang in there! Njut av ledigheten och slappa loss ordentligt. :)

Malin I Form

14 Sep 2011 21:39

Haha, här hemma har vi börjat om på Scrubs ;)

Johanna Öberg

14 Sep 2011 23:00

sötis!

Kommentera

Publiceras ej