En lite glad flicka

14kommentarer

JAG ÄR HELT SLUT!
En lång dag i skolan med hårda arbeten, men förjäkla kul!
Sen läxa på det, läsa 38 sidor i en bok med BARA text. Inga bilder - vi är soooo not kvar på dagis längre. Ganska sogligt!
(+ 2 andra uppgifter) så man har att göra.

Och PÅ ALLT det så har jag nyss kommit hem från bowling, nästan hela klassen var ner och spelade bowling, typ 4 i varje lag. Jag förlorade i mitt. Jag förlorade nog av alla i klassen nästan. Men jag är redo för revansch! Vart fan kan man öva i smyg?

Nu ska jag ta en fika, och kika lite tv innan jag slumrar i djupsömn.

GOOD NIGHTY!

14 kommentarer

Sofia

28 Sep 2011 21:26

Härligt med en glad flicka. :) Det är kul att bowla, och klart man blir bättre om man övar. Du tar dom nästa gång. ;)



SV: Nja den kostade 700 kronor, så jag inget man kan köpa på H&M men heller ingen Mulberry-väska som jag egentligen velat köpa. ;)

Malin

28 Sep 2011 21:29

Bah, 38 sidor är rena barnleken, här snackar vi 200 sidor om dagen ;P



Haha, nejje, du är ju bara 22 såg jag nu, jag är ju hela 25!



Ja, det känns så ibland.. De riktigt bra dagarna är sällsynta..

Malin I Form

28 Sep 2011 21:47

Hihi, du får rita egna bilder?:D

linda - en vimsig mamma

28 Sep 2011 22:36

ja det är tufft att plugga på den nivån! =)

vad kul med bowling!! kram

anna

29 Sep 2011 09:02

haha, skulle också behöva öva på bowling i smyg ;)

ailine

29 Sep 2011 10:36

hej! är du sugen på en ny GRATIS design? mejla mig på [email protected] och skriv hur du vill att den ska se ut, och glöm inte att skicka bilder och skriva din epostadress och lösenord! kram <3

Pernilla

29 Sep 2011 13:11

Låter jobbigt med skola, tycker det är härligt att få en paus från det måste jag erkänna.. ;)



Sv: Jadu, haha! Känns lite.. udda?! Hela livet förändras verkligen sådär över en natt. Men nu börjar man komma in i det. Lite för lite sömn ännu bara ;)

Johanna

29 Sep 2011 13:45

Hoppas med jag vinner, såklart :)



38sidor är ju en baggis :P värre när man skall läsa 700sidor på danska.... ;)

Johanna Öberg

29 Sep 2011 17:19

fullt upp hör jag;) duktig tjej!

Maria

29 Sep 2011 17:54

wow 50 kg. Bra jobbat!

Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

29 Sep 2011 19:34

Åh jag älskar bowling, så hiiimla kul! :D

DONKEN- Vince & Doas Morsa

29 Sep 2011 21:04

WII!

spela bowling på wii alltså. :P

sikta på mittpilen så brukar det gå alldeles kanoners. :P



ohh tack! jag MÅSTE ju ha dem, folk känner inte igen mig utan brillz... haha. headerbilden förvirrar folk. :P

tur man har hårfärgen som är inte anonym då. haha.. :P

pöss

DONKEN- Vince & Doas Morsa

29 Sep 2011 21:46

hihi jajamään! :D



du förresten, i den boken jag lånade om starta eget idag, där var också bara text. jag sa det till dem där, att ghaaa det är ju inga bilder! ;) hahaha... men nä. dagis var längesen...^^

pöss

Linda

30 Sep 2011 12:40

Fyfan säg inte ens sidor. Har tenta snart och har 4 böcker att läsa cirka 200 sidor var i. 800 sidor. TILL EN TENTA ?! Kommer dööö.

Kommentera

Publiceras ej