Är jag din idol?

9kommentarer

Idag har vi introduktion i foto/layout, vi skulle få leka med en systemkamera och lite sånt. Värma upp inför när kursen börjar. (om några veckor) Vi har mycket introduktioner nu inför det som komma skall, även inför våren. Då är man förberedd asso.

Så rent tekniskt börjar skolan "på riktigt" 19 september.

SNART ÄR DET FREDAG. Förstår inte hur jag kan vilja hem så. + att det är ett till avsnitt av idol, klockrent. Gick över till grannarna igår och kika, tråkigt och vara själv heeeela tiden. Tur vissa folk finns i närheten iallafall. Dom flesta i klassen bor på andra sidan centrum (inte så långt då de är Orsa, men orkar inte) haha.

Det regnar.. tur jag har gummistövlar - i love it!

9 kommentarer

Nett

07 Sep 2011 08:34

Foto låter kul :) Det skulle jag vilja studera närmare!

Malin

07 Sep 2011 09:57

Gummistövlar är en bra uppfinning alltså, mina kommer åka på idag om det fortsätter regna såhär!



Haha, mitt wordfeudrekord var på en random-spelplan, så det var dubbel/trippelpoäng på hela ordet på de fyra brickor jag lade ut :P Men på vanlig spelplan är nog mitt rekord 107 mot dig ;) Om man lägger ut alla brickor får man ju 50 poäng extra också :)

Linda aka Javamorsan

07 Sep 2011 12:08

Jag måste skaffa gummistövlar för detta håller inte längre :(



Ha en fin fin dag goa du Kram

linda - en vimsig mamma

07 Sep 2011 12:30

nopp det blev mc donalds, fast jag var mer sugen på kebabrulle =) haha kram

Kanie - gastric bypass, maj 2011

07 Sep 2011 13:03

Oj jäklar!! Det var billigt! :O

Är det en vanlig lägenhet som du har själv med kök eller är det studentrum? :)

Eleonore

07 Sep 2011 15:00

Perfekt att kunna kika in till grannen och få sällskap :D

Johanna

07 Sep 2011 15:18

hur kommer det sig du inte trivs så bra där+

Fanny

07 Sep 2011 20:29

Grannarna?! Den snygga grannen?;)

Sofia

07 Sep 2011 21:09

Åh kul kurs! :D Precis min grej. ;)

Kommentera

Publiceras ej