Svar på tal!

5kommentarer

Jag fick en fråga av Evelina.
Hej, jag måste först säga att jag är överlycklig att jag äntligen hittat en ung person som bloggar fortfarande och gjort en gbp. Jag har själv nyligen gjort en för snart två veckor sedan. Något jag är nyfiken om är hur de gått för dig med "lös hud". Vet att de är olika för alla men är ändå lite nyfiken.

Hej!
Vad roligt att du känner så, det finns inte gott om oss de håller jag med om.
Vad spännande!

Min lösa hud.. Ja bra fråga, det börjar bli en hel del.
Mina värsta områden är: Överarmar, lår & magen. Det är inte lite heller utan det är ganska illa något som man mår dåligt av.
Jag pratade med min läkare på 1 års kontrollen, och vi kom översens om ett möte i juni 2012 (nästa år, haha) och då ska han försöka hjälpa mig att få operation till att ta bort det.
Vilket känns jätte bra, för även om man gått ner i vikt och börjar närma sig normal vill man absolut inte ha massa hud.

Evelina, skicka gärna ett mail [email protected], om du har fler frågor eller bara något annat. Det är fritt fram.

5 kommentarer

charlie

04 Oct 2011 19:29

oh va avis jag blir att du kmr få den operationen! MEN GLAD! :D

Kanie - gastric bypass, maj 2011

04 Oct 2011 23:06

Hon kan gärna maila mig med om hon vill det ;D men nu hittade hon ju din bloggish. Haha! :)

Hoppas att allt är bra med dig annars JD?

Kanie - gastric bypass, maj 2011

04 Oct 2011 23:07

Hon kan gärna maila mig med om hon vill det ;D men nu hittade hon ju din bloggish. Haha! :)

Hoppas att allt är bra med dig annars JD?

Nett

05 Oct 2011 08:17

Så bra detta med frågor och svar :) Det är ju toppen om du får hjälp med bukoperationen genom landstinget. Själv fick jag det. Glad för det.

captivatedminds.blogg.se

22 Apr 2013 18:38

Vill göra en med, men det där med den lösa huden oroar mig något så galet /:

Kommentera

Publiceras ej