Recension av: Annas topp till tå

6kommentarer

Åh vad jag har njutit hela dagen.
Det började med att när vi kom dit fick vi gå in i ett omklädningsrum och byta om till badkläder och låna badrock, tofflor och handduk.



Sen fick vi gå till varsitt behandlingsrum, där jag fick 30 minuters aroma ryggmassage - fy i helvete vad underbart.

SEN, fick vi tillgång till relaxen resten av timmarna, där det fanns kaffe, te, varm choklad, kakor, fruktbuffé & fruktkolor. Och vatten såklart, vanligt och med gurksmak.

I relaxen fick vi tillgång till dusch med shampoo, någon creme för hårbotten, sen en jätte bra hårinpackning. Som vi fick free.

Sen fanns det bastu (och jag var alltså där med finnen så ni kan tänka er hur hon brände på där inne, denna svenk höll ju på att tuppa av!) jag tror ni förstår vem som satt där längst.

Sen provade vi även på ett varsitt program i massagestolen som stod där inne, väldigt hårt ibland men skönt i de stora hela.

Och sen till min favorit, bubbelpoolen!



Efter hela dagen fick vi duscha i omklädningsrummet, och använda ännu mer produkter för huden, ansikte, håret. Ja massor!

6 kommentarer

Anonym

20 Oct 2011 19:57

OH VAD GOSSIGT VAD AVIS JAG BLIR! :)

Malin

20 Oct 2011 20:00

Vilken lyxdag!

Sofia

20 Oct 2011 21:44

Åh så mysigt! Det var du värd. :)

anna

20 Oct 2011 23:10

ååh så mysigt :)

Nett

21 Oct 2011 07:47

Men gud såå gott :) Vill med!

Jag skall ta och lägga ut nya bilder på ärr så småningom, min 4-årsdag närmar sig :)

sandra Korscheck

21 Oct 2011 21:31

Åh vilket spapaket tog ni? När ni bubbla och bastade, var ni själva i ett rum då eller satt massa andra med er där också?

Kommentera

Publiceras ej