Nystart

10kommentarer

Som jag skrev igår händer det något nytt i bloggen idag.
Jag ska börja med några enkla steg.

1. Sluta med godis!
2. Minst 5 aktiva dagar i veckan (promenad, träning osv.)
3. Jämna mål med mat varje dag.
4. Minst 5 mål per dag.

Startvikt: 83.9 kg
Målvikt: 70 kg
Kvar: 13.9 kg
Jag har hittills gått ner 51.6 kg.

Nu i jävlar måste jag få bort de sista! Men grejen är också att mitt slutmål kan ändras beroende på hur det känns med kroppen och så. Om jag vill ner mer, eller kanske nöjer mig. Men innan jag vet är målet 70 kg.
Augusti 2011 - Oktober 2011
Skillnad, resultat = Glädje!

10 kommentarer

DONKEN- Vince & Doas Morsa

26 Oct 2011 00:04

jag gapar varenda gång du visar helkroppsbilder. du är så jävla stark! du har fan ett dynamitsinne. eller diamant, hårt?

så jääävla duktig!!! och varenda litet gram har du själv aktivt valt att ta bort. helt jävla fantastiskt.

DU är fantastisk.



Du ser jättepigg och glad ut, och SNYGG SOM HELVETEEEE!!! :D till det hör att du var ju skitsöt innan!

du skiner för fan! :D Japp, ajg blir så imponerad, ska du veta. Så jävla glöad för din skull. :D



hahahaha... o måste säga det- "masa på" skitbra hahahah! :P dubbel bemärkelse. :P



pöööss!

Pernilla

26 Oct 2011 06:55

You go girl! Då kan vi peppa varandra i våra "utmaningar" nu! Blir grymt! Missat nys designen också - skitsnygg jue!

Pernilla

26 Oct 2011 06:55

You go girl! Då kan vi peppa varandra i våra "utmaningar" nu! Blir grymt! Missat nys designen också - skitsnygg jue!

Jenny

26 Oct 2011 09:01

Skillnaden är..... fuckin enorm!!! :D Blir lika häpen varje gång jag ser dina före/efterbilder ;) Kom igen nu, de där sista kilona klarar du fint! :D

Johanna

26 Oct 2011 17:26

jag tror på dig! :)

Anonym

26 Oct 2011 18:42

YES! HEJJA HEJJA DIG :D



Nu jävlar blir vi av med dessa extra kg!!

Pernilla

26 Oct 2011 18:52

Vettigt att du inte har något fast slutmål. Man vet ju aldrig vad kroppen mår bäst av. Kom o tänka på sist också att jag nog ska flytta upp mitt mål till ngt extrakilo o sen göra som du - känna efter. För muskler väger ju mer än fett och jag har bara varit spinkig och fet, aldrig vältränad som målet är nu ;)



Sv: Näe, jag är inte iPhone-kompatibel haha! Den skulle gå sönder inom en vecka :P

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

26 Oct 2011 21:41

Du är grym och du är fin :)

Sofia

26 Oct 2011 21:44

Åh heja dig! :) Men vet hur det är när man har mycket i skolan, man måste prioritera den. Men du får passa på så fort du får en stund över. Ta en paus i mellan plugget är också bra ibland. :)

C

29 Oct 2011 12:00

Så duktigt!! Har också 50 kilo att gå ner.... så jag ska ge mig på din resa. :) Jag började i Söndags... :) Några tips? Kram!!

Kommentera

Publiceras ej