Goodie

4kommentarer

Jag som skulle fokusera på sömn denna helg, så börjar det med att jag sitter här efter en lång kväll och inte vill sova riktigt än. Inte än.
Sen trycker jag på fel tangent hela tiden också.. Eller är det alkoholen?

Började med bowlingen, jag spelade samma bana som Kattis, Jessica & Ida. Sen var Melissa, Milla, Sofie och hennes syster på banan breve. Efteråt (JAG FÖRLORADE INTE!) så käkade vi mat där på restaurangen, vilket lovely place!
Sen följde jag med hem till Tessan, där jag Milla, Melissa & Sofie med syster levde rövare, lyssnade gammal musik, minnen minnen. Och spelade ölspel!

Nu är jag trött, men för uppe i varv för att kunna sova.
Sen har min Phone hakat upp sig igen, fucking sak.

4 kommentarer

Fia

29 Oct 2011 08:56

SV: Tack. De har blivit mkt träning denna veckan. Men de e väl för jag vet att jag ska slarva till de lite ikväll som man lagt mkt tid på träning så de inte ska ge lika mkt ångest :D



Låter som du haft en mkt trevlig kväll.Hoppas du kunde sova :D

Nett

29 Oct 2011 09:21

Det var nog alkoholen kanske ;)

Pernilla

29 Oct 2011 11:48

Låter som en härlig kväll! :)

Malin I Form

29 Oct 2011 12:26

Låter som om du har haft en trevlig kväll och vilken tur att du inte förlorade, hehe :D

Kommentera

Publiceras ej