Ge mig fredag, eller nått

10kommentarer

Nästan nyss kommit hem från skolan, vad ambitiöst det låter va.
Det är så att min kinesiska kurs började idag, har lärt mig lite ord och tecken, alltid något. Ser fram emot bättre och intressantare lektioner. Varje tisdag 17-19.30.

Nu har jag en presentation att skriva till imorgon.
Man ska "hitta på en uppfinning" och presentera den, sälja in skiten på 3-4 minuter. Och jag är allt annat än klar med det.

Tur jag har en tidning att pausa med ibland.
Det kommer bli en lång kväll.

10 kommentarer

Alius Ego

04 Oct 2011 21:56

Häftigt med kinesiska. :)

Malin

04 Oct 2011 21:58

Hur lätt är det att hitta på en uppfinning bara sådär då? :S Lycka till!

linda - en vimsig mamma

04 Oct 2011 23:17

ja.. haha jag kom på det sen =) jag vet en hleg för tidig där =) kram

DONKEN- Vince & Doas Morsa

04 Oct 2011 23:33

oooh fan vad kul! Säg sen vad det var! :D om du inte ska ta patent på det först förstås.. :P

fast det kostar 25.000, står i min företagsbok. Dyrt o ta patent asså.

fast det behöver inte jag göra... som tur väl är. jag har inte 25000 liggandes i madrassen inte. :P



tack! :D

pöss med sig!



ps. du förresten, jag hade en kompis som gick ner otroligt mycket, på jäävligt kort tid, utan op. hon hade massa hud, som hon fick operera bort av landstinget som betalde. Du får med gratis då väl? pöss!

charlie

05 Oct 2011 10:16

Ah ne nu mår plånboken en aning bättre så vrf inte :)



Asså hur kmr det sig?



Okej hur länge skall ni vara här? Vi kan la säga hej denna ggn iaf :P



Du en fråga .. när skall du börja kö vikt update igen? Saknar de! :)

Linda aka Javamorsan

05 Oct 2011 13:28

Wow kinesiska inte illa du!

Johanna Öberg

05 Oct 2011 15:44

gud va kul med en kinesisk kurs!

Sofia

05 Oct 2011 18:28

Du är duktig. Skönt att du kan ta nån paus ibland. :) Kämpa på. :)

Malin I Form

05 Oct 2011 18:39

Ååh, spännande med kinesiska!

Jenny

06 Oct 2011 04:11

Oj vad mycket lektionstid nu har....Själv fick vi nya schemat förra veckan för nästa kurs som börjar nästa vecka ser ut som följer: Nästa vecka en dag,veckan därpå 1 dag, veckan därpå 2 dagar, veckan därpå en dag , och sista veckan 2 dagar varav en tenta dag så man kan säga en dag där med.

Kommentera

Publiceras ej