Ego

4kommentarer

Om det inte var för solen o mina små kisande ögon, vore kortet perfekt!

4 kommentarer

Ewa

16 Oct 2011 13:03

Hej hopp i höstkylan, det var ett tag sedan jag var här o mycket har hänt även hos dig ser jag...Vilken tur du har som fick träffa en läkare vid ett års kontrollen, själv får jag bara träffa en sköterska på "obesitas mottagningen" "Vår" lösa hud ja den samlas tydligen på samma ställe har också en hel del överflöd på mage,lår o överarmar, ser ju inte riktigt klokt ut när man har gått ner så här mkt.

Jag ska försöka titta in lite oftare men till nästa gång så ha det så bra du kan. Tuffa fina bilder ser ut som ett "proffs" har varit framme o tagit dom....



Må väl säger Ewa o njut av höstens vackra färger.

Nett

16 Oct 2011 15:26

Jag tycker du ser bra ut, och glad :)

Johanna Öberg

16 Oct 2011 22:53

älskar din skinnjacka!

Anonym

17 Oct 2011 11:51

naw tack för ditt förtroende <3



super fint iaf! Kö på sådan studio också kmr bli dunder! Skall jag göra så fort jag är "färdig" med mig själv haha

Kommentera

Publiceras ej