Det är i Orsa de händer

11kommentarer

På mitt schema för dagen står:
  • Diskning
  • Dammsugning
  • Matlagning
  • Promenad
  • Geografiplugg

Och jag ligger i soffan och är helt slut! Men jag är glad ändå.
Ni skulle sett mig på coop igår, jag och Kattis skulle ha marrängswiss, grädde eller ej? en snubbe vid kyldisken dyker in:

Snubben: Ska ni ha grädde?
JD: Nej inte jag, de är inge gott.
Snubben: VA? Tycker du inte om grädde?
JD: Haha nä ush de är äckligt!
Snubben: Haha.. *går iväg*
------------------------------------------------
JD: Vad var det där för gubbe liksom? Haha
Kattis: Det var ju Kalle Moraeus!! *helt hyper*

11 kommentarer

Jenny

16 Oct 2011 09:54

Sv: Åh vad roligt! :D Du har redan legat i min bloglovin läääänge ;) Dock är jag typ kass på att kommentera.... hehehe.



Jaa kanske skulle våga lägga upp förebilderna i alla fall, dock är de tagna i underkläder - blä! Om inte annat så kommer de när det finns något att jämföra med :D

Jenny

16 Oct 2011 09:55

HAHA fett coolt att det var Kalle Moreaus!! :D

Maria - med bebis i magen ☆

16 Oct 2011 10:19

skönt med en promenad :)

Linda

16 Oct 2011 11:38

Jag hatar också grädde. Bläääeeeh. Skrapar till och med bort det från tårtan :P

Sofia

16 Oct 2011 11:39

Haha men coolt. Kände du inte igen honom? :D



SV: Ja det är kul med nya träningskläder, jag sitter här med träningsvärk från igår och ska till gymmet igen om några timmar. Ska nog unna mig lite nya träningskläder så jag håller motivationen uppe. :)

Tigerhonan - Mamma till två

16 Oct 2011 11:58

Tack så mycket :D

emma

16 Oct 2011 12:25

åh lilla Kalle, han är så ljuvlig! Jag tycker han verkar så mysig och helylle. Läste upp detta för min sambo och han sa "Ja man förstår att Kalle gillar grädde han" hehe.

Nilma

16 Oct 2011 12:44

Hahaha, håller med, grädde är inte gott ;P

My

16 Oct 2011 12:47

Haha :D

Lina

17 Oct 2011 11:55

hahahah kalle moraeus! han är ju störtskön! <3

Pernilla

17 Oct 2011 15:40

Bor du i Orsa utan att känna igen Kalle hihi! Han som är så charmig (och dessutom enda anledningen till att jag visste att Orsa var en stad haha) :P

Kommentera

Publiceras ej