7 liter coca cola light

5kommentarer

Hey Tell, den nya "inne-appen". Wordfeud är sluttjatat. Nu snackar vi!

Jag börjar längta mer och mer till helgen, trots att alla dumpar mig. Sara får hit massa kompisar, Clara hela familjen & Lillemor nå kompisar.. Massa åker över till grannlandet (Oslo) men JD - hon får leka med Stina och kolla disneydags.

Nu ikväll ska jag bara njuta, tänkte försöka mig på och göra världens godaste köttfärssås med spaghetti. Sen ska jag bara slappa framför tv'n i soffläge.

Dessa dagar är värdefulla!

5 kommentarer

Bibbi

27 Oct 2011 20:08

Önskar dig en underbar fredag imorgon :)

Du är så fin på dina bilder!

Hur gör du din köttfärssås?

Bamsekramen till dig från mig ;)

Anonym

28 Oct 2011 10:19

Haha ja speciellt om man har en två åring som jätte gärna vil hålla i handen annars får han bitch flip



ja det börjar bli poitivt här hos mig!

DONKEN- Vince & Doas Morsa

28 Oct 2011 13:27

och rubriken? är det helgens dryck det? ;)

håhååå jaja jag ska göra allt utom att slappa, jag...^^

MARKNAAAAD IMorrON!! ;)

Malin I Form

28 Oct 2011 15:08

Hehe, men disneydags är väl inte fy skam ;)

diana

28 Oct 2011 16:20

Det gäller att vara positiv. Jösses vad jag är imponerad över din viktminskning. Hittade nyss hit och har suttit och scrollat en stund.

Kommentera

Publiceras ej