SOVMORGON

3kommentarer

Här sitter jag i början på ett "menspass" och har ätit frukost.
Ska till skolan 10.00 idag, vi har självstudier så jag och min grupp ska fila lite på vårat företag som vi ska "starta". Under denna 5 veckor långa kurs.

Fick besked på tentan jag gjorde i onsdags, fick 51 poäng = VG. Max var 59.
Sjukt jäkla bra eller hur? Jag var ju sjuk måndag & tisdag när de var lektion o genomgång på allt som skulle vara på provet. Så man kan säga att jag är typ... kung. Haha!

Senare ska jag försöka få ett pass träning gjort!

3 kommentarer

linda - en vimsig mamma

15 Nov 2011 10:19

garttis till ett vg!! kul att de gick så pass bra! kram

Malin I Form

15 Nov 2011 11:03

Härligt, grattis till ditt VG!

EmelieMaria -träning&annat - Vinn matkasse från mathem!

15 Nov 2011 20:15

Härligt jobbat på tentan! :)

Kommentera

Publiceras ej