Oh god it's sunday

8kommentarer

Godmorgon!
Jag hade en jätte bra kväll med flickorna igår, men det blev ingen church street för när vi kom dit så var det 1,5 h väntetid, hade gärna väntat när som helst men nu skulle vi ju på bio.
Så vi åt på Interpool istället - helt okej det med!

Filmen som vi såg var: In Time!
Och jag tyckte faktiskt att det var en jäkligt bra film.

Från sf: I en framtid där åldrande inte längre existerar har livslängd blivit en lyx och tid den främsta handelsvaran. De rika kan köpa sig till nästintill evigt liv medan de fattiga kämpar, stjäl och tigger sig till extra dagar, månader och år. I denna värld lever Will Salas på fattigdomsgränsen vilket innebär att varje dag kan vara hans sista. När han anklagas för mord tvingas han att fly och tillsammans med en ung kvinna försöker han rentvå sitt namn. Men tiden är inte på deras sida…

8 kommentarer

Jenny

13 Nov 2011 12:18

Sv: TAAAAACK!! :D Jaa lyckan är total, jag blir fortfarande helt varm inombords när jag tänker på konserten. Pappa kallar mig freak, konstigt.... hmmm ;) haha

Nett

13 Nov 2011 14:40

En film som jag gärna vill se :)

Johanna

13 Nov 2011 17:35

Får se in time när den kommer på dvd :)

Malin I Form

13 Nov 2011 20:10

Vill gärna se den faktiskt så det blir nog snart :D

Johanna Öberg

13 Nov 2011 21:30

In time var grymt bra!

Fia

14 Nov 2011 15:45

Åh den vill jag se :D

Sofia

14 Nov 2011 18:26

Grymt. Jag ska se den på onsdag. :)

Sofie

15 Nov 2011 11:31

Låter som en bra dag :)

Kommentera

Publiceras ej