Abrakadabrasimsalabim

4kommentarer

Jag ska snart... så fort jag orkar köra igång med mat. Försöka få i mig lite middag, och fixa matlådor. Det blir min favorit: Kyckling!
Stekt curry kyckling med - avokadosallad & keso.
Ohja vilken melodi!

Det här med att plocka bort kolhydrater och tänka mer på vad man äter har gett mig nytändning. Allt känns så roligt, och jag får äta allt jag älskar, då jag verkligen är som en kanin.

Detta är dock inget jag rekomenderar första året som opererad, för som det står i häftet man får är det viktigt med ris/pasta/potatis. Men när saker börjar gå segare (typ nu - efter 14 månader) då kan man lätt lägga om kosten lite då man stabiliserat kroppen.

4 kommentarer

Sofia

07 Nov 2011 19:18

Jag gjorde också mängder med kyckling igår. Har hela kylen full. Perfekt! :)

Jenny

07 Nov 2011 19:21

MMmmm kyckling är bäst!! :)

Nett

07 Nov 2011 19:55

Och kyckling är ju bara så gott :)

linda - en vimsig mamma

07 Nov 2011 21:55

kul att det känns roligare nu =) kram

Kommentera

Publiceras ej