Zeg

6kommentarer

Inte nog med att jag ännu en gång hade en hemsk dröm, så ska jag behöva vara irriterad också. Mitt internet är cp, hur segt som helst och lägger av av sig själv hela tiden. Och sen har vi denna blogg, well, jag hatar dig. Går aldrig att uppdatera på kvällarna.

Man kanske borde inse snart att ett bloggbyte vore klokt?


Idag blir det iallafall projekt jobb, jag och Jessica kör på något som kan bli bra, vi får se. Men det är roligt iallafall, så vi kör på så länge. Sen blir det en lunch på stan, som jag så väl förtjänar tycker jag. Och sen ett studiebesök på Hälsingeturism. Sen ska jag hem också på det, 2,5 timme tar det att komma hem ungefär, det kunde ju vara värre.

God natt!

6 kommentarer

Nett

11 May 2011 08:11

Kanske eget domännamn med ;)

Malin I Form

11 May 2011 10:06

Dumma dator o dumma blogg helt enkelt ;p

Linda

11 May 2011 10:13

Bra jobbat! :D

Linda aka Javamorsan

11 May 2011 10:42

Skit när inte bloggen funkar. Jag är så glad att jag inte ligger på blogg.se faktiskt. Massa strul och hälften av gångerna jag försöker kan jag inte kommentera :(



Hoppas du får en skön onsdag nu fina du Kram

Ewa

11 May 2011 11:18

Kul att du har fullt upp, synd att vi inte kunde sammanstråla jag hade tagit fel på dag, min nöt. L Får väl hoppas på bättre tur en annan gång. Det blir säkert en resa till Gävle då jag hittade en billig klädbutik där inte alls långt ifrån stationen, Kläd...någonting hette den. Du vet säkert vilken det är.

Ha det gott

// Ewa

Jannica

11 May 2011 12:37

KRAM!

Kommentera

Publiceras ej