Vill inte ta i trä!

8kommentarer

JAG BLIR TRÖTT PÅ MIG SJÄLV!
Varje vecka säger jag till er att jag är mer peppad än någonsin, visserligen så stämmer det ju. Men senare under samma vecka försvinner det, jag mår dåligt och gör inte ett skit. Sen kommer peppet igen.

Som nu.. jag känner mig så peppad, mer än någonsin. Men jag skäms över att säga det eftersom jag inte tar det på allvar, jag suger ju, seriöst.


Hur ska jag ens få dom här att sitta snyggt på mig i sommar?
Jag kan ha dom nu, annars skulle jag inte köpt dom, men benen, magen och hela jag är fortfarande för fet för att bära upp ett par shorts snyggt.
Hur i fan ska jag hinna göra mig själv fit for fight om jag bara är pepp 1-2 dagar i veckan sen går det utför? Så kan man inte leva. Absolut inte.

Så nu är detta mitt sista peppförsök, jag peppar idag, jag peppar imorgon, och det ska hålla i sig till nästa vecka, veckan efter.. och året ut!

8 kommentarer

Linda

27 May 2011 18:59

Jag kommer hoppa av utmaningen nu :( Min dietist som jag var till igår har gett mig vägningsförbud på obestämd tid :( Trist men sant. Lika bra att lyssna på henne så jag får bukt på mina problem snart. Har tydligen en ätstörning. Hade jag inte förväntat mig att få höra! :O

Anonym

27 May 2011 19:48

Avbetalning med klarna ;)!



Gumman ta leggings under eller strumbyxor på shortsen om du e osäker :) så gör jag!

Madde

27 May 2011 19:49

Skulle du inte väga dig idag? :) haha frågar ju alltid det men jag e alltid nyfiken hur det går för dig! :)

Pernilla

27 May 2011 20:09

PRECIS så är det för mig med - ALLTID! Men så är det ju med allt och inget i livet tänker jag. Ibland har man suget ibland inte. Det handlar väl om att man på sikt måste lära sig att träna även om man inte känner för det. Precis som att man ibland måste äta, städa, tvätta och en helt massa andra saker som man inte alltid känner för ;)

Johanna Öberg

27 May 2011 22:20

dom kommer sitta skit snyggt på dig i sommar!!

Emma - mitt fatass

27 May 2011 23:39

Du kan om du vill! Du har ju tappat hur många kilon som helst så inget kan stoppa dig :D Peppkramar!

S

28 May 2011 10:52

slänger in ett par peppkramar jag med! :)

Angelica

28 May 2011 14:45

Ja vet precis vad du menar <3

Kommentera

Publiceras ej