Vikt pladder

13kommentarer

Alltså.. angående midsommar, som är om nästan 5 veckor (!!) så känns det lite weird, jag har 7 kilo kvar, det är mer än ett i veckan. Och min viktnedgång går snigelfart just nu. Så detta kommer verkligen gå åt skogen. Har känt mig fast i flera månader går ner 0,2 i veckan eller något. Blir riktigt depp!

Att snubbla på mållinjen tycker jag inte om, antingen kommer man minus 1, 5, 10 kg, men att sluta på 18-19 är ju lite granna snubbelsurt.

Problemet är att jag inte heller vet hur jag ska få det att gå fortare? Jag äter bra, det är träningen som lider. Men jag hinner fan aldrig. Aldrig.

Vägdag på fredag, kommer max gått ner 0,5. Då har jag 6,5 kvar på dom resterande 5 veckorna. Omöjligt. Gunde vart är du när man behöver dig, kom hit och säg: Ingenting är omöjligt!

Nu kör vi Gunde style people, klart det inte är omöjligt. Folk kan gå ner 10 kg på 1 månad, jag ska ner 6,5. No problemas (??) Time will tell.

13 kommentarer

Ewa

18 May 2011 19:13

Ingenting är ooomöjligt L Hörde på Vakna med The voice att "försökskaninen satt i bastun i typ 1½ timme och gick ner 3 kg. Testa det vet ja....L Vad ska jag säga då?? som nu har GÅTT UPP nästan 10 kg. Jag har panik och ångest slutar o äter...bokat ringtid hos läkaren har jag gjort får se vad som nu händer....

Josefine

18 May 2011 19:38

Du kommer klara det här :) Det vet jag :D Kram

Linda - en vimsig mamma

18 May 2011 20:36

inget är omöjligt!! =) kram

Linda aka Javamorsan

18 May 2011 20:37

Förstår dina känslor. Blir lite ledsen bara då du inte ser det du redan gjort när du känner så här. Du hade ett mål kanske når du kanske inte. Oavsett har du kommit otroligt långt och skall vara otroligt stolt över dig själv.



Fast jag misstänker du hittar sättet att klara av att nå ditt mål för du är bäst Kramar i massor

Ida

18 May 2011 20:40

Du behöver vell inte gå ner i vikt??

Fin blogg<3

//Idaamandusson.blogg.se

sabina

18 May 2011 20:50

Har kollat din blogg lite och jäklar vilken styrka att gå ner så mycket =)

Det är nog bland det svåraste man kan göra.

Och lycka till i fortsättningen :)

Bibbi

18 May 2011 21:14

Kroppen din har tappat så mycket.

Den måste stanna upp och orka jobba vidare.

Du står på en platå. Helt normalt.

Hoppas vi ses på min nya bloggsida :)

Kramar om ♥



Viktkamp

18 May 2011 21:25

Det kommer du klara =) Du kan inte få in mer promenader i din vardag? Det gör mer än man tror! Kram

Joline

18 May 2011 22:55

Du har ju gjort värsta resan! Inte ska du väl haka upp dig dom kilona! Det viktiga tycker jag är att det går i en sund takt och att du mår bra!!

Sophie

18 May 2011 23:22

Jag säger bara stenhård lchf. Du kommer lätt tappa 7 kilo till midsommar. Min sambo tappade 6 på en vecka! Testa!:)

Hanna

19 May 2011 00:13

Jag håller med, börja på LCHF! Love it! Vi kan ta lång prommisar varje kväll nästa vecka om du vill?! Tänk på att det är bra att gå ner långsamt. Jag vet det låter så jävla tråkigt, men livet ska inte alltid vara skoj:P..

Angelica

19 May 2011 10:59

YOU CAN DO IT!! jag tror på dig..



Du behöver inte hoppas för de kommer ja göra åt dig kan ja lova:D <3

Uppupp

19 May 2011 13:06

Jag har hört att ju snabbare man går ner i vikt, ju lättare är det att gå upp igen sen. Låt det ta sin tid, du är ju så duktig som kommit så långt som du har gjort. Spela roll med tidsgränser, det viktigaste är ju att komma till målet.

Kommentera

Publiceras ej