Haleluja

11kommentarer

Middag! Läget? Jag hade en sjuk dröm inatt igen, inge mer om det känner jag. Den var bara sjuk, inte sorglig eller så, sjuk, fattar ni eller.

Jag har börjat fundera lite på framtiden, jag vet ju att jag vill plugga vidare för att få jobb är inte det enklaste. Jag har sökt skolor till hösten och jag är taggad på det. Har fått svar från några, tyvärr blir det telefonintervju med tanke på att skolorna ligger så långt bort, en ligger 69 mil hemifrån! Oja!
Chansen att komma in genom telefonintervju är ju inte den bästa, men what to do? Kan ju inte ta ledigt varje vecka från skola och praktik för att besöka alla skolor, + att det kostar pengar att åka. Är fattig student jao!

Nu ser vi ljust tillsammans. Håll varandras händer, Lyssna på Di Leva, be en gång till Gud, åk en sväng till Jerusalem, lägg en peng i skålen.
Gör det du kan!

11 kommentarer

Nadja

05 May 2011 07:34

Godmorgon allt bra? =)

Anonym

05 May 2011 08:28

Är det intervjuer till alla skolor i Sverige eller har du sökt till något speciellt? Jag kommer från ett annat land och har också sökt till skolor i Sverige till hösten (för att kunna läsa på mitt modersmål), men jag har inte vetat att det är intervjuer också :O

Nett

05 May 2011 08:34

Hoppas att du kommer in på något som skall passa dig bra!

Linda - en vimsig mamma

05 May 2011 09:35

du gör allt du kan och kommer du inte in så är det fan deras problem! =) kram

Rumptott

05 May 2011 09:39

inget o tacka för de e ju så =) du klarar de galant =D



kram <3

Linda aka Javamorsan

05 May 2011 09:48

Jag tror hösten kommer bli underbar för dig :)

Malin I Form

05 May 2011 09:53

Oj, vad är det för något du söker eftersom du behöver intervjuas? Hoppas det går bra i alla fall!

Sanna

05 May 2011 10:11

Nog kommer du komma in, du verkar ju vara en vettig person. Det är klart dem hör det via telefonen också :P Är det YH eler universitet du sökt? :)



Linnéa

05 May 2011 10:15

Sv: klart du kommer passa i en!

Fia

05 May 2011 11:20

Nu e jag hemma igen. Kreta va otroligt fint, tror du kommer gilla den ön :)

Jenny

05 May 2011 16:41

Vart har du sökt nu igen??

Kommentera

Publiceras ej