Going vanilla

7kommentarer

Jag har haft fel på min bloggmail i evigheter, så har inte kunnat svara mail eller uppdaterat mig på något, så denna recension kommer lite sent.


Jag har under flera veckor testat proteinpulvret Whey Class + med smak av vanilj, jag valde vanilj då jag är rätt neutral i smaken och gillar inte fruktsmak eller choklad så pass mycket på dricka.
Så denna passade mig utmärkt.

När jag blandar tar jag en skopa pulver, och inte så mycket vatten, dels för att jag har inte plats att dricka så mycket, och dels för att det smakar godare och mer vanilj med mer pulver.
Jag tar en ofta efter ett gympass, för att orka duscha och göra mig klar innan jag kommer hem och gör iordning lunch eller något.

Jag har inte smakat någon proteindrink som är godare, kanske för att jag inte smakat så många. Och för att proteinpulver inte är det godaste jag vet. Men jag ska sätta ett betyg ändå.

Betyget blir 8 av 10.

Sidan jag rekomenderar är Svensktkosttillskott.se, pulvret finns till jätte bra pris HÄR. Så om du inte redan beställt det, så gör.

7 kommentarer

Johanna

28 May 2011 15:31

Låter inte alls fel :)Aldrig testat sånt

Alma

28 May 2011 16:06

Hej Gumman!



Grym är du som kämmpar på... var köper du det där pulvret.. finns det något i vanliga affärer som man inte behöver beställa.. något du kan rekomendera?

Kramar Alma.

Pernilla

28 May 2011 16:18

Men herregud vad fin du är på bilden! Borde det inte vara midsommar snart (vill inte vänta längre haha)?! ;)



Sv: Hahha! Stor hoppas vi inte på! Jag ska ju få ut den också liksom ;) Det är så hemligt att det till o med är hemligt för oss själva (vi har inte tagit reda på det med andra ord) - så det blir en trevlig överraskning! :)

Jannica

28 May 2011 17:21

Bra betyg ju :D

Johanna Öberg

28 May 2011 17:36

kanske borde testa den!:)

Nett

28 May 2011 22:36

Ja nu är det uppdaterat :) Lär bli nån bild till innan jag avslutar efit-dagen. När jag gick på flytande så var det vanilj jag höll mig till oxå. Har svårt för andra smaker.

Anonym

29 May 2011 22:53

gud vad smal du ser ut på bilden. nyckelben som sticker fram och allt. Super fint!



Kollat igenom atkins?

Kommentera

Publiceras ej