Born this way baby

6kommentarer

Tidig lördag, halv gillas då jag låg och kika på Gaga halva natten ungefär, LP's fel!

Idag ska vi åka till Dalarna, blir mest Borlänge och lite Kupolen på schemat, jag har bestämt mig för att slösa pengar på ett nytt linne, det billigaste finaste jag kan hitta. Snål måste man ju vara.

Sen blir det även lite projektjobb när jag är där, måste ju vara duktig också. Det är mycket med projektarbetet i skolan nu, men det gillar jag. Gillar när det är många bollar i luften, och på måndag börjar det ta ännu större fart och lite mer allvar. Ni får veta mer då.. typ.

Ha en fin lördag!

6 kommentarer

Bantarbritta

14 May 2011 07:56

Haha, ja det är inte nästgårds direkt. Var dit första gången nånsin nu när jag var där och shiiit va kul det var! :D Vill åka igen igen igen! :D Kanske kan bli en såndär fin delmålsbelöning. När jag är tvåsiffrig får jag åka? ;)

Nett

14 May 2011 08:08

Jag såg en del av Gaga med, vilken show :)

Viktkamp

14 May 2011 09:28

Jag tyckte det var roligt att hålla på med projektarbetet =) Ha en skön lördag tjejen =) Kram

Johanna

14 May 2011 11:28

jag hade hellre haft en skurregn på mig än fått känningar i mitt knä... :(



Hälsa dalarna! :)

Malin I Form

14 May 2011 11:34

Det låter bra! Hoppas du hittar ett linne då :D

Johanna

14 May 2011 11:52

du har en utmaning hos mig :)

Kommentera

Publiceras ej