Antingen eller?

6kommentarer

Hittade listan hos Johanna, var tvungen att sno!

Stockholm/Göteborg?

Göteborg helt klart

Strand/Gräs?

Strand, strand, strand!

Lägenhet/Hus?

Hus är mysigast, men föredrar lägenhet just nu

Cykel/Buss

Buss, för min cykelsadel är obekväm plus att cykeln är ful lila

Läsk/Vatten?

Jag är en läsk tjej, hemskt egentligen

Bok/Film?

Bok, gillar att skapa min egen fantasi

Blogg/Papper?

Blogg såklart? Vadå papper liksom? Äsh!

Linda Rosing/Linda Skugge?

Who?? Vem är skuggan? Säger ingen!

Serier/Film?

Älskar serier.. och filmer.. och serier.. men också filmer

Landet/Storstan?

Jävla frågor, mitt emellan?

6 kommentarer

Johanna

07 May 2011 18:31

Säg gärna till linda, eftersom det är något hon kommit på och har återkommande varje vecka :)



Ja jag är riktigt nöjd med den bilden själv :)

linda - en vimsig mamma

07 May 2011 19:49

härligt att se en till lista! =) kram

Malin I Form

07 May 2011 20:45

SV: Jaså? Varför inte?

Nett

07 May 2011 21:00

Kul lista :)

Josefine

07 May 2011 21:14

Snor din lista :)



svar: Tack för att du förstår. Jag tror jag är ganska så inspirerad nu faktiskt :)

Linda aka Javamorsan

07 May 2011 21:29

Göteborg är enda staden för mig :)

Kommentera

Publiceras ej