110516

10kommentarer

Frukost: Fil & flingor
Mellanmål: -
Lunch: Tacos utan köttfärs
Mellanmål: ½ banan
Middag: Hamburgare utan bröd och räfflade potatis chips (restaurang)
Mellanmål: -

Övrigt: Pepsi max
Träning: Kort promenad
Kommentar: Helt okej, hade en mysig kväll med Emelie där vi bestämde oss för att gå ut och äta, satt och snackade och hade det trevligt innan vi åkte hem till henne. Känner nu att jag har fått ont i halsen kan knappt svälja, och har mega ont i huvudet. Inte toppen! Hoppas det försvinner till imorgon.

10 kommentarer

Katta

16 May 2011 21:30

Hahaha jag väntade mig mer än kommentar som "kul att jag inspererar dig :) " HAHAAHAHAHA <3 vi ska ha allt likadant min älskade, det bara är så!!!!!

Angelica

16 May 2011 21:38

Usch då! Inte bli sjuk nu inte :) Bacillerna dyker alltid upp precis när man behöver dom..



Förstår att ni inte orkar knata runt här för ni har väl en bra bit o åka men de kommer säkert fler tillfällen :)



JÄTTE LYCKA TILL!! :)

Johanna

16 May 2011 21:42

Javisst var det bra gjort av mig =)

Jannica

16 May 2011 22:05

Låter som en bra dag söto :)

charlie

16 May 2011 22:13

jd skall alltid vara nr 1 ;) dt e min åsikt!

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

16 May 2011 22:57

sv: Men tack raring! Rut m.fl. som står för den godingen. Billig, fin och superskön att ha på sig. Ska nog köpa i fler färger. :-)

Fia

16 May 2011 23:05

Har också ont i halsen, inte alls kul ;/

Katta

16 May 2011 23:11

HAHAHAHAHAHA SYND! ;)



Du, facebook eller msn NUUUUUUUU! Måste fråga en sak. puss

linda -en vimsig mamma

16 May 2011 23:16

haha jo för att jag blir så fruktans värt törstig av vatten så skulel jag dricka cola så lär jag fan dricka 2liter efter en choklad stund, men med vatten så går törstigheten bort med typ ett glas eller 2 =) därför blir det alltid massa vatten för min del om jag äter choklad och därför tänker jag på vatten =) haha kram

Fia

16 May 2011 23:28

SV: Oja, krya på dig! :)



O du, tacos utan köttfärs e väl knappt tacos? :P

Kommentera

Publiceras ej