110505

4kommentarer

Frukost: 1 knäcke med ost och tomat + apelsinjuice
Mellanmål: nästan ½ banan
Lunch: Kycklingrulle
Mellanmål: -
Middag: Tacos
Mellanmål: 1 ananas ring

Övrigt: Cola light
Träning: - fortsätter med dessa vackra streck
Kommentar: Angående maten är jag nöjd, jätte mumsig och bra dag! Angående träningen.. mja. Jag har ingen ork och allt det där, så mycket annat just nu som händer och ska hända. Hoppas finna ro till veckan så jag kan kämpa de sista veckorna till midsommar nu! För jag vill!

4 kommentarer

Madde

05 May 2011 23:34

Du har vägning imorn vad jag förstår?

Ser fram emot o se vad som händer, jag tror det gått bra ändå:)

rebecca

06 May 2011 00:06

hej ville bara säga att jag gillar din blogg :)

Johanna

06 May 2011 07:20

skönt det, tälta är inget kul alls! haha

Nadja

06 May 2011 07:51

Jag har precis ätit frukost. =) Sovit gott? =)

Kommentera

Publiceras ej