Torsdag

9kommentarer

TJENA Godmorgon!

Idag mår jag lite bättre, förutom denna jäkla röda vecka såklart.

Ska snart tvinga i mig frukost, städa och sen gå och handla för mor & far kommer upp hit idag. Skönt, slipper jag åka tåg hem. Det känns som lördag idag.

Och vilken sjuk dröm jag hade inatt när vi ändå snackar helt oviktiga saker, jag har för vana att jag kan drömma om de sista jag ser eller tänker på när jag går och lägger mig. Och så blev de nu, så vem drömde jag då om tror ni? Jo Nicky i Big Brother, haha. Gärna för mig för han looks good in my eyes! Mer säger jag icke, haha.

Bajbaj äppelpaj!

9 kommentarer

Maj

03 Mar 2011 08:19

Hatar att Ha den röda veckan!

Jasså, ?:D Varför vill du göra de? Har du hållt på med friidrott? Ja har varit tränare i friidrott i tre år nu snart! :D kul!

Nadja

03 Mar 2011 08:19

Jo jag har svårt för allt som har med mjölk och göra sj? =(

Linda aka Tokmorsan

03 Mar 2011 08:55

Nä nu är du elak jag vill ha detaljer för bövelen!

Skönt att du mår bättre. Har också den där jäfla mensen som spökar. Kan undra lite varför stavningskontrollen rödmarkerar ett ord som mensen. Är inte det ett rätt vanligt svenskt ord?? Helt ointressant men jag fick till en lång kommentar :)



sv: dina tabletter får du köpa själv jag är fattig Pözz

Malin I Form

03 Mar 2011 09:00

Skönt att du mår lite bättre :)

Emma - mitt fatass

03 Mar 2011 09:29

sv: Jag förstår dig. förr när jag med hade den veckan kunde jag knappt röra mig pga av värken.

Jenny

03 Mar 2011 10:26

:/ idag har jag små ont i halsen. Vill inte bli sjuk så ska ila till apoteket och inhandla lite "kan jang" men först frukost, städa, duschen...men kanske inte så konstigt med tanke på hur jag "frös" igår. Idag fryser jag inte utan känner mig varm.

josefin - följ mitt nya liv 2011

03 Mar 2011 10:33

sv: vad bra =) hoppas du hittade nåt du gillar!

Frugan

03 Mar 2011 10:50

Ja det va helt undebart.

Allt bra med dig snäckan?

Jenny

03 Mar 2011 10:55

Jamen, du såg väl BB innan du somnade så det var ju inte så konstigt, men hade jag drömt om honom hade jag ansett det vara en mardröm haha



Ha en skön dag!

kram

Kommentera

Publiceras ej