Pinsamt värre

8kommentarer

Alltså detta är ju sjukt egentligen.. God morgon förresten!

Men vet ni vad de första jag gör på datorn är? Jo först kollar jag Big Brother och en sån blogg, jag börjar bli sjukt äckligt besatt, ska till och med få dygnet runt tjänsten. Sen då? Jo då hittar jag nån jäkla Selena Gomez blogg på startsidan här och läser igenom HELA den, haha. Vad har hänt med mig?

Jag tror det är brist på frukost, ska gå och ta det.
Ligger och hostar för jag tror pappa tömde hela parfymfabriken på stan här inne nyss.

8 kommentarer

Frugan

04 Mar 2011 10:32

Ät frukost kvinna!!!

Detta låter inte riktigt bra :)



Jag funderar på att räkna så med, tycker det är så svårt, kan inte någon bara bestämma att dte ska vara så och alla får rätta sig efter det???

Åhh dessa dilemor...



Tack <3:at

Nett

04 Mar 2011 10:43

Jo gott var det, men rätt mastigt på natten, och tur är väl det att man inte klarar att äta så mycket.

Jannica

04 Mar 2011 12:09

Haha, du är nog rätt besatt ;)

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

04 Mar 2011 12:59

Haha! Det är okej, vi gillar dig ändå snygging. ;D

Malin I Form

04 Mar 2011 13:00

Sv: Ja, men promenad är ju ingenting!

Nadja

04 Mar 2011 13:57

aha fast dessa får inte gästerna behålla. Dem är till för oss. =) kram

Malin I Form

04 Mar 2011 14:23

Sv: hehe, det var jku inte så jag menade :) menade att promenad är ju bättre i alla fall än att ligga hemma. man gör ju vad man kan när man har mens eller mensvärk såklart och allt är alltid bättre än inget :)

Jessica

04 Mar 2011 14:52

hahaha! Vi gillar dig ändå!

Kommentera

Publiceras ej