Lördag sa du?

5kommentarer

Alltså vafan, de är officiellt nå fel nu, förr gick jag direkt in och bloggade när jag starta datorn. Nu går jag först in på Big brother sidan och en blogg som jag hittat, och sen gick jag in på Selena Gomez bloggen idag igen. Jag vet ju knappt vem hon är? Haha, skådespelare eller artist? Well, båda verkar det som.

Idag blir det en sväng här i Bollnäs sen åker vi mot Gävle för att handla lite och så har jag tjatat till mig att få äta på gallerian (ni borde alla veta de om mig att jag är heeeel såld i Gallerian food i Gävle) Sen får jag åka hem och krama om Jansson! Sötnosen!

5 kommentarer

Johanna

05 Mar 2011 09:46

Javisst var den :)



har inte sett bb så vet inte vem personerna du pratar om är, eller hur de pratar haha.

Jessi Fox

05 Mar 2011 10:01

u are not a bloggoholic längre. just face it!

Amanda

05 Mar 2011 10:33

Vad söt :D

Frugan

05 Mar 2011 11:57

Jag tror att Selena Gomez är en skådespelare för Disney, brukar se henne i barnprogrammen där om jag inte minns fel.



Jag har bestämt mig för att räkna så, orka hålla koll på veckorna liksom.

Ida

05 Mar 2011 16:55

Vilken söt kisse :)

Kommentera

Publiceras ej