Lördag

8kommentarer

Vilket problem jag har, har en uppgift från skolan att sätta ihop ett reseförslag till ett sportigt-par som nu ska utomlands en vecka.
FÅR JAG FÖLJA MED? Man försvinner ju inne på ving, fritidsresor och allt det där. Nästan så jag kollar mer åt mig själv än till skolan. Jag vill åka!

Men nej.. JD får stanna kvar i Sverige, för där är det massa snö.

Asso jag måste bara tacka, har fått över 30 kommentarer på mitt hår om hur snyggt det är. En annan börjar ju nästan gråta! TACK snälla ni!

8 kommentarer

My

19 Mar 2011 10:10

Tack tack :) Kram och sköt om dig! <3

Klart jag kommer tillbaka ;)

Johanna

19 Mar 2011 10:12

Ja, hon är den bästa vän man kan ha =)



utomlands vore inte alls fel! :)

Malin I Form

19 Mar 2011 11:03



Ååh, dina skoluppgifter är som klippta o skurna för mig känner jag ;P Byta utbildning? Haha!

Linda aka Tokmorsan

19 Mar 2011 11:42

Vilken skoj uppgift dock. Klart du blir sugen vem hade inte blivit det!



Du jag lovar att inte flytta mer nu. Om inget annat för att jag inte vill att ditt hjärta skall skena Pözz

Tess

19 Mar 2011 12:00

Ja de är väldigt tråkigt. Men alltså egentligen så bryr jag mig nog inte. Han började prata med mig och min bror när jag fyllde 14år. Och jag säger ju inte att han inte försökt att vara en pappa för de har han väl. Men när han tror att en resa till NEW YORK i en vecka ska ta upp all missaad tid med sin pappa då vet jag inte vad jag ska tro längre. Alltså visst den veckan va den bästa i mitt liv, jag hade jätte kul och är ju jättetacksam för de vi fick. Men ändå. Kram.

Tigerhonan

19 Mar 2011 12:16

Jo jag mår allt bra :) <3

malin - mamma till nova ♥

19 Mar 2011 12:17

Tack! Va gullig du är! :) Känns asbra! Men har en bra bit kvar.



Håret blev verkligen skit snyggt, jag vill ocksååå göra något nytt

Jannica

19 Mar 2011 15:28

Ditt hår blev grymt bra :D:D:D

Kommentera

Publiceras ej