Fjantboll

15kommentarer

Jag går igenom ett svårt stadie i livet nu medan jag väntar på maten och hör magen kurra. Den stora frågan i mitt huvud är, vadfan ska jag göra?

Snart är min utbildning slut, det är sommar.
Men vad händer efter sommaren? Varför är jag så inställd på att plugga? Varför känns det inte som att jag har något liv? Eller något på g? Varför vill jag varken plugga eller jobba? Jag vill ingenting.. Men ändå vill jag allt på en gång. Förstår ni? Nej precis, så hur fan ska då jag förstå?

Jag börjar känna mig gammal också. Snart är mitt liv slut. Och det finns inget jag kan skrika rätt ut att jag är stolt över. Bra liv, mer sånt.

15 kommentarer

Viktkamp

30 Mar 2011 18:15

en halv ostfralla? Det är ingen lunch att leva på.. äter du inte regelbundet?

Sanna

30 Mar 2011 19:13

Jag har ångest över närmsta året/halvåret. Kommer knappst få ngt sommarjobb, då ingen hört av sig än och trots att jag sökt på 20 ställen nästan. Sen har jag inte sökt någon utbildning till hösten även om jag känner att jag egentligen måste läsa för att få mig ett bra jobb. Men jag vill inte, jag orkar inte börja plugga på universitet igen, jag är rädd för att bli utanför igen så att jag återigen hoppar av pga det.



Så jag har ingen framtid värd att längta efter framöver, förtom min kropp. Jag är en riktig loser egentligen. Jag kommer ingenstans i livet.

Mitt fatass

30 Mar 2011 19:31

Peppkram till dig vännen =)

Linda

30 Mar 2011 19:34

Haha du skriver ner mina tankar helt och hållet.

Malin I Form

30 Mar 2011 20:05

Det låter som ganska normala tankar.. det är inte lätt här i livet, inte!

bitte

30 Mar 2011 20:21

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

Linda aka Javamorsan

30 Mar 2011 21:00

Men jösses flicka lilla. Om ditt liv snart är slut vad är då inte mitt!!

rumptott

30 Mar 2011 21:07

amen ojdå va du överdriver.. du e ju yngre än mig quinna då ska man inte ha åldersnoja =D

skärpning ^^



jaha jo men de har jag vetat länge att den har vare på väg åt fel håll men ändå =)



ta de lungt nu hörre du o vila upp dig en dag o sen tänk över att igen =)

kram <3

Carro

30 Mar 2011 21:09

Sv: Jo, kanske.

tess

30 Mar 2011 21:20

Ingen åldersnoja nu va... du är väl inge gammal heller ;) ska leva minst 50 år till ju!

Fia

30 Mar 2011 21:32

Inte lätt o veta va man vill med livet alla gånget!

Johanna

30 Mar 2011 21:37

ah köper böckerna via bokus 40kr, billigt som fan :)

Rosadun

30 Mar 2011 21:55

Ne jag kan inte säga att jag förstår hur du menar eller så...för vi är helt olika individer.



Men tankegångarna känns bekanta i alla fall. Jag kan känna att jag börjar bli gammal och har inte något att komma med. Men jag försöker i alla fall att ta det för vad det är. Se tex operationen som något du absolut ska vara stolt över. För det är nu livet börjar tänker jag Jag kommer att ha modet att göra saker som jag inte vågat förut eller varit livrädd för att utsätta mig för...



KrampDamp

Katja

31 Mar 2011 09:56

Hej gumman, det är svårt.. jag vet fortfarande inte vad jag vill, vad jag orkar.. lite annat stadie, men.. när vet man liksom!? Näe, det hände inte så mkt den första halvtimmmen, som i första PA men.. sen så har jag iofs slutet kvar hihI!

KRAMAR!

charlie

31 Mar 2011 17:53

fattar precis :P

Kommentera

Publiceras ej