Ask away

26kommentarer

Godmorgon!
Vet ni vad? Är hemma hela denna vecka från skolan (går ju skolan mån-ons) kände att jag kommer inte orka. Plus att jag blött näsblod över ett dygn nu, värst på nätterna så jag inte kan sova. Funderar starkt på att bränna näsan så man slipper detta.

Det händer inte så mycket dessa dagar då jag är sjuk, därför tänkte jag köra frågestund.
Jag vet att många har föreslagit att jag ska ha det. Fråga vad du vill!



Några frågor om min Gastric bypass operation går också bra.

AVSLUTAD! Tack för denna gång.

26 kommentarer

Linnéa

14 Mar 2011 09:22

Klart du får använda min kommentar :)

Linnéa

14 Mar 2011 09:24

Såg dock att jag hade ett stav fel på de långa inlägget :) Skulle stå "säg va du tyckte" men skrev "sej va du tyckte" så om du lägger upp de kan du ju ändra ;)



Kram

Jenny

14 Mar 2011 09:31

Krya på dig!!! Fråga: Hur många filmer har du? Vilken film har du sett flest gånger??

Nett

14 Mar 2011 09:41

Fy vad jobbigt. Jag brände näsan när jag var yngre och efter det har jag inte blött näsblod, före det blödde jag flera ggr per dag.

Jessi Fox

14 Mar 2011 09:51

jag är inte så intresserad av gb frågorna.... har så jävla många polare som har svarat på alla såna frågor redan ;) jag är mer intresserad av vafan du blöder näsblod så länge?????? har du pillat dig i näsan??

Linda - En Vimsig Mamma

14 Mar 2011 10:00

oki, jag med =/ fast efter första förlossningen så har det lugnat ner sig en del! =) kram

Emma - mitt fatass

14 Mar 2011 10:29

Varför är du så gullig? :D



Nejvars men vad fick dig att bestämma dig för att göra en GB-operation? Hur lång tid tog det för dig att få operationen? Ångrar du att du gjorde den? Fanns det något annan möjlighet för dig att gå ner i vikt? =)



1000 frågor, typ :D

My

14 Mar 2011 11:05

Hoppas du blir bättre snart! :)

Linda

14 Mar 2011 12:32

har du någon pöjk som hjärtat klappar lite extra för? :)

Alexandra

14 Mar 2011 12:50

läskigt att du blöder näsblod :o

Malin I Form

14 Mar 2011 13:09

Näsblod verkar inge trevligt :/ Har aldrig haft det faktiskt :O



SV: Mja, det har öppnat upp för vissa, de som får inbjudningarna så alla kan fortfarande inte registrera sig!

Jenny

14 Mar 2011 13:55

Nej, jag tycker också att Solsidan blivit sämre, så kanske är det bra att de lägger det på is ett tag efter den här omgången...



Men du, du måste ju söka för det där!?! Kan ju inte vara bra att blöda näsblod så där???



Kram

Fia

14 Mar 2011 14:12

SV: Ja hon e supersöt, hon e en liten Tindra :)



Men inte bra att du mår dåligt,stor värmande kram får du från mig o hoppas att allt blir bra snart :)



Jag undrar om du ska ner till Töreboda nåt i sommar? ;)

Anonym

14 Mar 2011 14:18

Är det något speciellt nu när du är sjuk eller är det vanlig förkylning? Tänkte om man lättare blir sjuk om man gjort en Gastric Bypass, om det tar ner immunförsvaret eller så? Jag är inte så insatt, hehe.

Mrs D

14 Mar 2011 15:05

jaha. så i brist på fantasi undrar jag över drömbilen då, såklart! ^^,

Johanna

14 Mar 2011 15:45

oh jobbigt med näsblod så länge :(

Eleonore

14 Mar 2011 15:59

Va skoj med frågestund, ska klura ut någon bra fråga :)

charlie

14 Mar 2011 17:23

Jag har länkat dig e dt ok?

Anonym

14 Mar 2011 18:22

Jag är gärna med! Vette tusan om jag kommer lyckas med så mycket men jag gör lätt ett försök :D

Nett

14 Mar 2011 18:29

tack :) Hoppas att du mår bättre nu!

LP

14 Mar 2011 19:40

Varför tycker du så mycket om Nicky i bb?!



Ha där fick du ;)

Ullis

15 Mar 2011 06:39

Hej! Hittade hit nyligen så jag har inte hunnit läsa allt. Men jag undrar vad du vägde som maxvikt? Har inte hittat det i din berättelse. Hoppas du inte tar illa upp för jag frågar. Jag försöker själv få bort en del kg. Dock är jag livrädd för sjukhus och skulle aldrig våga göra en gastric op.

Linda - En Vimsig Mamma

15 Mar 2011 10:01

hur många frågor får man ställa?kram

DONKEN- Vince & Isas Morsa

15 Mar 2011 10:50

humm, jag vet ju det mesta, frågar ju om det är nåt. men okej, kör lite här nu då:

Hur mnånga syskon har du? Har du nån löööv i ditt liv, förutom kjell som är sjuk?

Hur många barnbarn får jag av dig? :P

Vad ska de heta? (minst 25 styckna helst..)

hur vill du bo? Hur och var bor du nu? (har för mig det är en studentlya?) vad ska du bli när du blir vuxen? ;)

har du ett wii?

PÖSS!

Sanna

15 Mar 2011 15:06

Jag har alltid undrat över dessa frågor så tänkte passa på att fråga nu :P Betalade du själv för operationen eller var det kommunen? Fick du vänta länge på operationen from att du bestämt dig? :D

Jenny

16 Mar 2011 00:15

Kom på en fråga till, vet att det kanske är försent men chansar: Nämn en pinsam grej du gjort???



(om du kommer ihåg någon man eller hjärnan rättare sagt föträger gärna sådana händelser)



:)

Kommentera

Publiceras ej