110328

7kommentarer

Frukost: 1 dl drickyoghurt
Lunch: Pannkaka
Middag: Pastasallad med kyckling och fetaost

Övrigt: Inget onyttigt idag, weho!
Träning: 30 minuter jumpa
Kommentar: Har fått i mig alldeles för lite vatten idag så har ont i huvudet, och nu är det kväll då vill jag inte dricka massa så jag får springa på toa halva natten. Får vara bättre imorgon.
Känns bra att jag tränat idag, har dock ätit på tok för lite.. igen.
Skärpning JD! Imorgon ska du äta! (har pannkaka i matlåda till lunch igen.. och salladen till middag.. varierad kost? vad är det?)

7 kommentarer

Jenny

28 Mar 2011 22:13

Hejja hejja! Duktiga du som kör hårt med träning och mat. Go girl!



kramen

Nadja

28 Mar 2011 22:47

Tack. =) Pasta sallad är så gott. =)

Mrs D

28 Mar 2011 23:14

hatar när man glömt att dricka och får huvudvärk. tar så lång tid innan de balanseras igen och tusan va pessenödi' man blir jö

linda - en vimsig mamma

28 Mar 2011 23:23

jag är expert på att dricka för lite! hinner liksom inte! kram

Cajsa

28 Mar 2011 23:40

åh, tänk om jag kunde få vara så där nyttig igen! :P

Jenny

29 Mar 2011 00:14

Slarvat jag med, med vattnet senaste dagarna och ja precis när man ska lägga sig så kommer man på det....men som sagt vem vill springa upp på natten och kissa :/......

Nett

29 Mar 2011 06:40

Ja vatten är viktigt, något en annan dricker för lite av med då och då.

Kommentera

Publiceras ej