Nu är det officiellt!

15kommentarer

Okej jag är inte gjord för att cykla, det är så officiellt det kan bli!

Det blev en tur på 7.38 km, med motvind, backar och lite nerför. Jag höll på att dö. Och ont i arselet utav bara fan, vi stannade på affären på vägen hem och köpte ingredienser till något jag ska testa ikväll, blir det lyckat får ni förhoppningsvis se imorgon.
Men iallafall, efter stoppet så skulle jag sätta mig på cykeln igen, kändes som ett stort blåmärke, kunde fan inte sitta på sadel jäveln. Men vad gjorde jag? Jo jag satt så fint så och cyklade den där jävla vägen hem.

Om jag aldrig mer cyklar igen, så blir det ändå för snart..

15 kommentarer

Frugan

02 Jun 2011 17:10

Tack finast <3

Jag lovar, det ska jag göra :)

Kramiz

Natha

02 Jun 2011 17:46

Ja den är helt okej faktiskt :). Ska prova de andra sorterna också, de verkar väldigt goda också, hehe :). Lycka till med viktkampen!



kram

Nathalié

Eleonore

02 Jun 2011 17:46

Va bra du kämpade iaf! Jag är verkligen inte skapt för cyklar, jag håller på att dö bara efter några 100 meter :P

Linnea Sjöström Foto & Vardag

02 Jun 2011 17:58

fin och bra blogg! Det du skriver är kul att läsat och det är intressant att följa din kamp med vikten!:)

Det vore kul om du kommenterade vad du tycker om min blogg , mina bilder eller något annat.



Gillar du att fota?



OM du gillar min blogg, följ den gärna via bloglovin. det vore trevligt :)

Nett

02 Jun 2011 18:07

Bra jobbat... Du är ju cool ;)

anneli

02 Jun 2011 18:14

DO IT! VÄRLDENS BÄSTA GRUPP!!! ;)

Jannica

02 Jun 2011 18:58

GE INTE UPP! Sådär va de för mig. Dagen efter första turen, kändes som mitt arsle var spräckt eller ngt. Helvete vad ont, har blåmärken på insidan av låren med MEN man vänjer sig. Domnade din rumpa bort? De gjorde min andra turen. Haha :P Fortsätt, du kommer vänja dig :D Och över 7 km är skit bra!! Bra jobbat!!

linda - en vimsig mamma

02 Jun 2011 19:26

japp ont i baken av att cykla får jag med! kram

rumptott

02 Jun 2011 19:50

haha.. låter som jag o mitt cyklande =P

men de går.. efter en stund vänjer man sig ju o rumpan blir tränad med ^^



de klarar du galant =D klart du kommer o cykla fler gånger =D



kram <3

rumptott

02 Jun 2011 19:52

ameh så jälva snällt då =P haha..

kram <3

Carolina

02 Jun 2011 21:13

Ja att cykla kan vara väldigt jobbigt, speciellt för rumpan! Jag håller på att träna inför tjejvättern. Jag ska cykla 10 fucking jävla mil om typ en vecka! KRAM

Malin I Form

02 Jun 2011 21:54

Ajdå, ingen positiv upplevelse det :O

Viktkamp

02 Jun 2011 22:32

fasen va bra jobbat =) Grymma du!!

Katta

03 Jun 2011 01:16

Hahaha du är så jävla vass min fina du!!! <3 kram

anna

03 Jun 2011 11:03

jag tycker det är kul att cykla, dock jobbigt att cykla långa sträckor, haha! men det blir lättare och lättare :)

Kommentera

Publiceras ej