Midsommar here we go!

11kommentarer

Nu var det längesen jag skrev något om utmaningen, men eftersom det inte är update förän midsommar så bara kör man på och glömmer av allt.

Hur tror jag att det kommer gå för mig? Just nu är jag väldigt positiv, 7 kg kommer jag inte klara av, men som jag skrev förut satsar jag på hälften av det och jag ska lyckas, annars får jag inte åka till Kreta. Och dit mina vänner, dit vill jag som fan!

Jag hoppas det gått bra för alla, och det ska bli kul att se hur mycket ni gått ner. Om ni gått ner någonting. Alla som varit med har varit så duktiga och förtjänar att njuta hela sommaren för att dom är dom. Även om det inte är mängder med minus, minus är inte allt.

Nu är det bara 17 dagar kvar, nu kör vi in i det sista!

11 kommentarer

Jannica

07 Jun 2011 16:40

Hejja hejja :D

Linda - En Vimsig Mamma

07 Jun 2011 20:57

jag tror på dig jag!! =)

japp dom säger det va =) kram

JOSEFIN - same old stories

07 Jun 2011 20:59

Kan man verkligen vinna ett bättre liv? Ja, nu är det faktiskt möjligt! Jag lottar just nu ut boken som ger dig allt du behöver för att få rockstjärnestatus i allt du gör och gå leende ur varje situation! Det är superenkelt att delta och du har ingenting att förlora, men ALLT att vinna! Hoppas du tar chansen, för din egen skull <3 Kram!

mrs d

07 Jun 2011 21:08

å hejja hejja hejja hejja! tänk att ett milstolparna närmar sig nu! spännande duktiga du

Mumma Muffins

07 Jun 2011 21:39

Sv: på dessertlangos är det grädde och jordgubbssylt! Nyttigt värre alltså ;)

Malin

07 Jun 2011 21:40

Oh, tack så mycket :D Sjukt kul grej!



Håller tummarna för Kreta då ;)

Malin I Form

07 Jun 2011 21:50

Heja dig vännen!

Johanna

07 Jun 2011 21:54

jag håller tummarna för 7kg :)

Katta

07 Jun 2011 22:07

Skynda Skynda som Gunde Svan brukar säga :O hahaha



Hallåååååå sistha?!?!?! Vad ska vi tatuera?? <3

Emelie

08 Jun 2011 12:08

De fixar du lätt bara du vill!!! Tror på DIG!!! Håller tummarna=)

Johanna Öberg

08 Jun 2011 12:59

va duktig du är!!:)

Kommentera

Publiceras ej