Lördag

6kommentarer

Jesuschriiiiiist, fick fundera 10 minuter innan jag kunde skriva vad det var för dag (kollade på kalender.se till slut, ssch)

Men vadå egentligen, ofta man håller koll på dagarna när det är sommarlov? Då spelar det ingen roll vad det är för dag, för man är ledig och kan göra vad man vill varenda dag. Det är så underbart!

Så idag ska jag och Ellen till Järvzoo, jag har aldrig varit där förut. Kommer väl dö eller något, då smhi.se skriver att det ska bli varmaste dagen på hela veckan (och jag dog igår) då kan ni tänka er. Gå runt på en jäkla djurpark/zoo eller vad man säger.. flera timmar..

Anywho, det blir som det blir. Ha en bra lördag people!

6 kommentarer

Amanda

11 Jun 2011 09:09

häärligt!

Johanna

11 Jun 2011 10:03

Ja, fast det tar bara 20min till noje med buss från sbg....så det funkar...men ja vet inte när sista bussen går.... :) man vill ju vara där till sista konserten haha

Jannica

11 Jun 2011 10:17

Ska du inte jobba ngt i sommar? :)

Hoppas du överlever dagen ;)

Nett

11 Jun 2011 11:31

Låter kul.. hoppas att du får en bra dag!

Malin I Form

11 Jun 2011 11:50

Haha, har lite dålig koll på dagarna just nu jag med men men.. skit samma ;)

Jenny

11 Jun 2011 11:57

Här nere regnade i förrgår från lunch tid och även regn igår och idag är det mulet men imorgon ska solen hitta ner hit igen. Det har SMHI lovat!!!

Kommentera

Publiceras ej