Im an alien

6kommentarer

Jag känner mig så gammal, detta är hemskt. Var och varannan person nämner studenten överallt, vissa tar studenten, andra ska kolla på student. Och jag är gammal och deprimerad.

Men jag har jordgubbar och sol ute, så jag får väl lägga mig i solstolen och tycka synd om mig själv där, då får jag iallafall en bränna på köpet!

Förresten har jag också sommarlov, jag gillar mitt sommarlov. Vaknade av en härlig känsla att jag har sommarlov och allting är så bra just nu. Jag trivs verkligen. Ett x antal kilon till och jag kommer trivas perfekt!
Men man kan ju inte få allt på en gång.

Ha en fin... torsdag? Nej det är fan fredag idag.. väl? JA DET ÄR DET!


Kolla vad äcklig min hals ser ut!

6 kommentarer

Jannica

10 Jun 2011 09:20

Jag har med införskaffat jordgubbar :D Det blir min synd denna fredag, med grädde :D Dock suger vädret så till filmen ikväll :D

Kolla in tävlingarna på min blogg med nu sötan, en med träningskort juuuu :D Något för dig kanske :D Ha en trevlig helg.

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

10 Jun 2011 09:23

Så roligt att läsa att du trivs! <3

Linda - En vimsig mamma

10 Jun 2011 09:42

ja studenten hit och studenten dit... jag känner mig verkligen gammal! kram

rumptott

10 Jun 2011 12:33

hehe fler än jag som e dag vild här =P

haha..



Anonym

10 Jun 2011 16:20

oj din hals .. gått ner super mkt eller?

Linda aka Javamorsan

10 Jun 2011 20:12

Gammal?! Är du inte klok tös. Vänta tills du är i min ålder då ha ha

Kommentera

Publiceras ej