För på?

6kommentarer

Godmorgon, jag har precis nyst 7 gånger på rad, blött näsblod någon timme och nyss spytt blod - känns ganska bra nu efter!

Idag ska jag göra något jätte roligt: rensa garderoberna! Det är alldeles för fullt i dom, får inte ens plats med det jag har. + att massor är ändå för stort så varför ska det hänga där.
Ska bara vila lite till, och kika på skilda världar. Säsong 2.. såg på internet att 3an kommer i augusti, vad är det för skämt?

Anywho, vi hörs sen. Är på bättre blogghumör idag!

6 kommentarer

Malin

15 Jun 2011 11:06

Men hjälp :S Det låter ju skitläskigt!



Tack :) Älskar rea! Du får shoppa du med, klänning till midsommar eller hur? ;)

Katarina

15 Jun 2011 11:14

Men jag håller med! Vad är det för skämt och vänta ända till augusti?!!! Jag har sett de 73 första avsnitten sen i lördags. Bara 17 kvar ju! Sen då? VAD I HELVETE GÖR JAG SEN?!!

Jannica

15 Jun 2011 11:40

Inte bra att spy! det gjorde min kompis, jag ringde 1177 åt henne, de hämtade henne med ambulans direkt. händer det igen så kolla upp det :O

Sandra - Alius Ego

15 Jun 2011 12:03

Du kan ju skänka det stora till mig. ;)

Angelica

15 Jun 2011 12:17

Bra att du är på lite bättre humör men ja blir orolig för dig :s spy blod o grejer. Precis som du skrev till mig så säger ja samma sak.. Ja finns för dig om du vill prata :)



Massa goda bilder har du lagt upp o en minisemester oxå, DET FÖRTJÄNAR DU BIG TIME!! :) Hoppas du får en avkopplande underbar vistelse på Göta kanal. Puss på re

Malin I Form

15 Jun 2011 13:23

Ååh men rensningarna kan vara ganska roliga ändå :D

Kommentera

Publiceras ej