Fan vill du?

9kommentarer

Jag hatar frukost, ofta ligger jag kvar i sängen efter att vaknat minst en timme och är hungrig, men jag kommer aldrig på vad jag kan äta för något. Jävla lchf, vad får jag äta för dig? Va vava?

* Man får tydligen inte äta vaniljyoghurt - bra att det typ är det enda jag har?
* Man får äta ägg och bacon, kul.. jag tycker inte ens om bacon.

Ser ni vad lite jag vet? Snart tar jag en stor fet jäkla tekaka och trycker in i munnen med massor av dålig pålägg.. typ leverpastej.
Sen går jag och lägger mig igen!


Istället för att radera det fina utbrottet, haha. Skriver jag på en ny rad.
Jag tar lite keso med lite tillbehör, äta bör man ändå dör man! Tjingeling!

9 kommentarer

Anonym

06 Jun 2011 09:32

Varför har du börjat följa lchf? =)

Malin I Form

06 Jun 2011 10:25

Inte alltid lätt med frukost faktiskt!

Karro

06 Jun 2011 10:57

Känner igen det där. Haha ;) Hatar att vara hungrig med inte veta vad man ska göra. ^^

Malin

06 Jun 2011 11:45

Frukost är verkligen inte mitt favoritmål heller.. Jag skulle aldrig klara av att äta efter lchf just pga det man "ska" äta till frukost! Typ bacon och smör känns ju sjukt äckligt på morgonen, hahaha :P Men keso låter ju alldeles utmärkt!



Åh, tackar :) Kom på att jag såg ut lite som den klänningen du har som målbild till midsommar :)

Jannica

06 Jun 2011 12:58

Känner igen de där :( Skit jobbigt.

Jag brukar ta naturell yoghurt med äpple :)

Anonym

06 Jun 2011 14:12

ja dt var helt underbart :D visst blev bilderna fina? btw när ska du komma till gbg?

Linda

06 Jun 2011 19:23

Jag brukar ta naturell laktosfri youghurt från arla som ednast innehåller 2 gram kolisar per 100 gram och smaksätta med kanel ibland alternativ lägga i lite bär...Ägg och bacon har jag förätit mig på så det funkar inte härhemma längre ;-)

Hanna

06 Jun 2011 20:46

Duktigt!!

Angelica

07 Jun 2011 08:02

Ja ska göra ett frukost tips inlägg sen idag om va ja äter så får du kanske liite hjälp iallafall :)

Krams

Kommentera

Publiceras ej