Berg - Göta Kanal

3kommentarer

VI ÄR FRAMME! Eller okej, ursäkta mig - vi var framme för flera timmar sedan. Men har man njutit av dagen så har man, gått runt sjön, kikat på båtar, ätit thai-mat (ej lchf vänligt) annars skött mig bra idag! Nu blir det slapp på rummet för att orka upp i tid till frukost imorgon. (förmodligen inte heller bästa enligt lchf). But i don't care this weekend!

Ty"fucking"vär så går det inte att uppdatera bilder, vet inte om det är min datajävel eller om det är blogghelvete det är fel på.
Anywho, bildregn imorgon!

Jag fick upp en bild, och som jag alltid sagt: om det kniper - var ego!

3 kommentarer

Jannica

16 Jun 2011 21:36

Snyggo!

Eleonore

17 Jun 2011 09:26

Skoj att gå längs götakanal och titta på båtarna och äta gott ;) Låter som en mysig dag!

Jacqueline

19 Jun 2011 20:25

Härlig färg på brillorna :) Hoppas du haft en trevlig söndag!

Kommentera

Publiceras ej