2010 - 2011

13kommentarer

Jag har gjort ett litet collage till er månad för månad - dock är inte mars och april med, hitta fän inga bilder därifrån. Skygg?

BMI INFO:
BMI vid start: 45,8 = Fetma (hemskt jag vet)
BMI idag: 29,4 = Övervikt (känns okej)

Well, here goes nothing



Det lite konstiga dock är att augusti - december kände jag mig så stolt och duktig över hur mycket jag gick ner, titta vad smal jag är liksom! Men nu när jag kikar tillbaka, vadå smal? Haha
Jag är inte ens lycklig eller smal nu, känns som jag är fast på stenåldern för det går så segt. Vill bli klar med projektet, jag vill bryta ordspråket "Rom byggdes inte på en dag"!

13 kommentarer

Nett

25 Jun 2011 10:58

Så var der för mig med, jag kände mig smal men när jag blickar på bilderna så var jag stor :)

Anonym

25 Jun 2011 11:07

du e skit duktig! <3

LP

25 Jun 2011 11:07

Du är duktig det vet du! Tänk inte på att det går segt nu, för det går ju lite upp och ner, snart går det fortare igen! Föresten sska det ju inte gå för fort heller!

Johanna

25 Jun 2011 11:59

hur mkt mer vill du gå ner?=)

fanny

25 Jun 2011 12:19

Det ser ut som ditt hår växte som mellan augusti och september:-P

Jenny

25 Jun 2011 13:05

Du måset vara blind. Syns ju skillnad. Bra kämpat. Du får bjuda på en bild i slutet av augustinästa gång typ en årsbild :)

Jannica

25 Jun 2011 13:58

Jag ligger med på övervikt nu, egentligen tycker jag det är helknasigt. Väger ju 76 ser inte det som övervikt men :O Skönt du kommit ifrån fetma, skönt ):):):):)

Emelie

25 Jun 2011 14:20

Vad fin DU är!! Vad då smal? jämförelsevis med vart du var förut och din vikt så är du otroligt mycket smalare idag. Och tänk så mycket du med hjälp att gå ner har minskat risker för diabetes, hjärt-kärlsjukdomar mm. DU ska vara STOLT över dig själv och det du åstadkommit!! Det är fan inte många som klarar av!!! Hoppas du hade en bra midsommar igår=) och kämpa på. DU kommer komma till ditt mål även om det sista nu är jävligt segt men VILL du så KAN du!!!! =)

Malin I Form

25 Jun 2011 14:56

Oj, vilken skillnad! Du är så duktig! :D

Hanna

25 Jun 2011 15:18

Åhh vad roligt med collage.. men jag vill ha större bilder!! Gud jag hade glömt att du hade långt hår förut!

Josefin - SAME OLD STORIES

26 Jun 2011 17:01

Wow, din resa är så otroligt häftig! Så himla duktig du har varit! Du ska inte skämmas för "hänget", du är så himla vacker ju! Ditt ansikte är verkligen superfint. Var stolt över din resa! <3

n00bis

26 Jun 2011 18:25

Det kommer alltid perioder då det går segt. Det kommer sätta fart snart igen pepp pepp

Kramizar

Dina

26 Jun 2011 18:32

Väldigt stor skillnad du ska vara stolt ;D så häftigt att det går om man vill :) önska jag hittade min motivation men det kommer nog :)

Kommentera

Publiceras ej