110629

5kommentarer

Frukost: Knäcke med ost och tomat
Lunch: Kyckling med ostsallad och vitlöksdressing
Mellanmål: Mjukglass med smarties
Middag: Kött med coleslaw och ruccola

Övrigt: Pepsi max
Träning: Kort promenad och cykeltur
Kommentar: Det går ganska bra med mitt lchf fortfarande, eller som jag kallar det lcJDhf, då jag kör lite eget ibland också. Ibland har jag inget val, som frukosten när jag var hos Ellen. Men imorgon blir det min favvo med sallad, stekt ägg och ost igen.

Kan dock varna er redan nu att jag kommer nog fan gå upp 5 kilo resten av veckan, vem sjutton vet vad man slänger i sig för skit på festival liksom - jag kommer nog inte ens orka bry mig.


Angående dagens glass så klarade jag inte ens att äta hälften - lyckat.

5 kommentarer

mrs d

30 Jun 2011 00:37

Festival! :D:D:D

Allt om viktminskning!

30 Jun 2011 01:41

åh den glassen.......

Nadja

30 Jun 2011 08:35

Ja det är jue alltid det bästa alternativet. =) kan inte äta mjuk/kul glass. =(

jenny

30 Jun 2011 08:57

Hoppas du har toppendagar på festivalen :)

Eleonore

30 Jun 2011 09:12

Den glassen såg smarrig ut :D

Kommentera

Publiceras ej