Tisdag in GBG

3kommentarer

MIN MAGE!! Jag har precis ätit hotell frukost, vilken jäkla grej. Man dör ju.
Okej, jag vet inte ens varför jag dör för jag kan ju inte göra som mor och far och äta ihjäl mig, inte ens äta mer än vanligt. Men blev så mätt av att bara se allt uppdukat, eller se dom äta. Rap!

Nu ska vi snart ut på stan, gå bort mot Haga, blir en bra bit promenad. Mysiga stad.

Jag känner mig ganska fin idag också med mina kläder och min nya sjal jag köpte igår, ni får fet-outfit sen, nu får ni snygg fejjan istället.



Oj...

3 kommentarer

linda - en vimsig mamma

26 Jul 2011 12:34

tack så mycket!!kram

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

26 Jul 2011 12:48

Absolutely! :)

det är mysigt!



jag mår mycket bättre nu, har hamnat i en sådan depperiod :/

hur mår du?

kram!

Tigerhonan - Gravid ♥

26 Jul 2011 13:10

woho, kul :D ja, det hade vart grymt kul! :)

Kommentera

Publiceras ej