Somewhere over the rainbow

9kommentarer

Vaknade med känslan av att allt är underbart, livet, dagen, vädret, ja allt. Känns sjukt konstigt, som att jag blir jagad av satan samtidigt. Hej allt går bra nu - kom och ta mig! Eller något.

Jag såg Kronjuvelerna på bio igår, med Bill Skarsgård (och andra..) tyckte det var waaay för lite Bill i filmen. Men den var bra, grymt  bra skådespel från alla. Jag älskar svenska filmer, och svensk musik. Jag är så damn svensk.

Nu ska jag rota lite i garderoben, hitta något som man kan ha på sig som inte ska packas med till Kreta. Men ändå något som ser bra ut.
Have a good day people!

9 kommentarer

linda - en vimsig mamma

07 Jul 2011 09:58

japp den var rolig =) haha

då ska man se den filmen då =) kram

Anonym

07 Jul 2011 10:36

aw tack gumman den e finare IRL fick ej till dt bra med kameran



hahahah men dt e alltid så! jag älskar tunnelbanor :D

Tigerhonan - Gravid ♥

07 Jul 2011 10:54

Nu har tavlan kommit :D Skickar den till dig idag så borde du ha den imorgon :D

Nett

07 Jul 2011 11:15

Härligt och det är ju snart Lördag :)

Tigerhonan - Gravid ♥

07 Jul 2011 12:03

Tack :) Ja, den borde komma imorgon i alla fall :D

Anonym

07 Jul 2011 13:51

mnja tabletterna började fungera så däckade..

fan får se ifa dt blir ett samtal t jouren idag elr inte ..



blööööööööööööööööööööö sömbrist

Pernilla

07 Jul 2011 15:25

Låter som utmärkta förutsättningar till en perfekt dag det där! :)

Katja

07 Jul 2011 21:56

HEjsan :O) Allt väl? Såååå fiiin bild på dej..

JAg vill också se Kronjuvelerna! Själva filmen/storyn var också bra?

Jenny

08 Jul 2011 01:13

Härligt att vakna med en sån känsla :). Min förkylning börjar ge med sig men ej helt 100 än känner jag....sen känns skönt att äntligen tagit steget till körkort.... :)

Kommentera

Publiceras ej