Jag tål inte slut

5kommentarer

Alltså, själva Potter filmen igår var ju inte direkt sorglig.. Förutom slutet, när allting tog slut. Bara hej då liksom. Bye. Finito. Hola.

Man har liksom följt magins värld halva sitt liv, och sen tar det bara slut. Sånt gillar jag inte. Känns som en del av mitt eget liv tog slut med deras. Sjukt jäkla sorgligt. Jag är för nedrans känslig hörrni.

Vet inte ens vad jag ska göra idag. Vet inte ens varför jag är uppe.

Ska börja om att kika på OC. Från början. Till slut.

5 kommentarer

Nett

19 Jul 2011 10:08

Lite tragiskt när det är ett slut på Harry Potter!

Malin I Form

19 Jul 2011 10:17

Hehe du var uppe tidigt du ;)



SV: Hehe, tyvärr måste man ju göra det eftersom det är biljettförsäljning nu och hotellet är redan överbokad ;P

Anonym

19 Jul 2011 10:37

okej men du har mitt nr gumman så har du lust o tid så slå en pling eller smsa

Fia

19 Jul 2011 18:15

Jag kände precis likadant som dig efteråt. Man har ju växt upp med de böckerna så känns astråkigt att de inte kommer nån mer film eller bok :'(

Ewa

21 Jul 2011 10:35

Harry Potter har en del kvar o den har man möjlighet att se på bio nu. Själv inhandlade jag samtliga Harry Potter filmer på DVD i veckan de 6 första för 49 kr. styck på Media Market och den sjunde del 1 för 99 kr. tror jag det var. Ett tips om du eller någon annan inte har alla så finns det att få tag i.

Kommentera

Publiceras ej