Inget är som hemma

8kommentarer

Då var man hemma igen.. helt slut, mitt arsel värker. Klarar inte av att sitta still lika länge som förr, "inte lika mycket sittdyna kvar" brukar mamma säga. Haha. Kanske har hon rätt.

Imorgon ska jag bara slappa, åh vad jag ska slöa. Och gå igenom detta + lite till som jag vet inte vart jag har någonstans..

Kanske ska räkna ut hur mycket klöver som gått åt också..

Här får ni dagens fetoutfit.

Tshirt - Monki (NY!)
Väst - Second hand (NY!)
Shorts - H&M
Örhängen - Kapp ahl
Halsband - H&M
Skor - Converse

8 kommentarer

Pernilla

30 Jul 2011 21:12

Man jobbar och sliter hela året bara för sommarshoppingen - trodde det vara allmänt känt! ;)



Sv: Jamen, helt sjukt ju. Inte trodde jag att jag hade så många, fina, underbara (och vettiga haha) läsare :)

DONKEN- Vince & Doas Morsa

30 Jul 2011 21:25

o snart har du väl krympt ur de nya kläderna med. hehe! tvärtom som bebisar, kan man säga. Växer ur, på andra hållet, liksom. :P

Solig är du, och vacker som en dag. Har du sol däruppe månne? ah visstfan du har ju vart på resa med ju. :P

pöss

Malin I Form

30 Jul 2011 21:34

haha, skön mamma du har :D

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

30 Jul 2011 22:39

usch den där jävla dumpingen asså.. lever sitt eget liv :)

hoppas bara att jag inte får det på resan.. jag höll på att svimma igår :| och inte nog med det så hade jag migrän hela natten... usch!



Btw.. Är du också väldigt trött heeela tiden!?

Jag är väldigt trött heeela tiden och kommer knappt upp ur sängen, jag måste tvinga mig. Det oroar mig inför tidiga mornar i skolan :S

hjälp!!

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

30 Jul 2011 22:47

snygg outfit btw! :)

blev det något köp av byxdressen? ;)

kram!

Emma

31 Jul 2011 00:16

Har du köpt dina shorts på hm nyligen? Jag är på jakt efter ett par till inför min resa på torsdag.

linda - en vimsig mamma

31 Jul 2011 02:54

vilken härliga bilder!! fina kläder! kram

Malin I Form

31 Jul 2011 06:50

*SV: Hehe, ja varför inte? Du har ju en stund på dig att fundera :)

Kommentera

Publiceras ej