Tur att det inte finns någon lag

16kommentarer

Ofta på kvällarna när jag lägger mig i sängen för att svara mail, facebooka, svara kommentarer och läsa bloggar med mera kan jag få en lågenergi kick eller vad satan i gatan det är.
Jag mår illa, känner mig svimfärdig, svettas som en tok, kan bli helt blöt i tröjan. Ja ni förstår.

Därför, har jag nu köpt hem flera dextrosol paket som ligger brevid sängen.

Tar jag en tablett, eller två, så mår jag helt plötsligt bra igen.

Grejen är att jag förmodligen inte ska göra såhär, kanske ta kontakt med en läkare eller något. Men jag glömmer. Det kommer så mycket annat varje dag så hinner inte tänka på kvällarna.
Det största monstret är nog att jag äter för lite om dagarna. En 104,2 kg's klump som äter för lite?
Den raggningsrepliken var ny!

16 kommentarer

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

06 Jan 2011 13:00

Vad skoj :)

Ja det gäller verkligen att ta en dag i taget, sepciellt efter den helvetes natten jag har haft :(



Du måste kolla upp det med en doktor, mycket viktigt då det inte alls låter bra!!!

Johanna

06 Jan 2011 13:08

Jag är med känslig, men verklighetsbaserade böcker är de jag gillar bäst, hur andra tvingats leva. Det är hemskt, men nyttigt och läsa för se hur bra man själv faktiskt har det! :)

Malin I Form

06 Jan 2011 13:09

Ja, boven kan vara att du äter för lite men det bästa vore ju om du gick till läkaren och fick veta precis vad det rörde sig om! :)



Sv: Okaaj, mailar ett inlägg inom kort!

Sanna

06 Jan 2011 13:17

Men du får ju inte äta för lite mat heller! ;P

Du kämpar på så duktigt :)

Linda - En Vimsig Mamma

06 Jan 2011 14:14

Ja de är bara att hålla tummarna då =) kram

Alexandra

06 Jan 2011 14:34

jag har köpt de på åhléns :D



låter läskigt det som händer dig på kvällarna :o

Katta

06 Jan 2011 14:42

Älskade hjärtat! Jag talar bara sanning :D <333

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

06 Jan 2011 14:53

Naww vad söt du är :) Du får gärna sjunga för mig, annars så får jag ta Lillans Fifi docka som både lyser och sjunger en godnatt sång.



Min kropp har levt på svält i tre dagar nu innan den har gått in i kotonfasen eller vad fan det nu hette. Så från och med idag ska det bli bättre.

Jag får inte äta något alls, bara dricka en massa vatten utöver dieten. Har iofs minttabletter som jag får ta och dom används flitigt :)



Nett

06 Jan 2011 14:53

Tror nog som du.. du äter för lite, kroppen säger ifrån det är det låga blodsockret som gör det.

Tigerhonan

06 Jan 2011 15:03

Jag tycker det är lätt, bara det att jag är trött idag för sov så lite så har inte orkat sätta mig med det just nu :P



Men har faktiskt tjuvbörjat lite med din design :P

carolina

06 Jan 2011 15:13

för jag tänker att om du mäter dig så kan du se i cm hur mycket du tappar :)

carolina

06 Jan 2011 15:17

eller så förbereder du dig på att minus 1 är mer än 0 :) om du vågar/vill så mät dig - jag backar upp dig och är stolt hur som :)

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

06 Jan 2011 15:25

Tack så mycket :)

Haha ja jag får sno den när Lillan har somnat :)



Du har säkert rätt, min konsult sa att dom tre första dagarna är värst. Men alla är ju olika :)



Tigerhonan

06 Jan 2011 15:28

haha ja :P



har bara gjort lite på headern, men det är låg biit kvar :D ä, jag är självlärd och kollar en del på toturials och sånt :P

MiniZillen

06 Jan 2011 16:06

har haft samma problem. är du säker på att du inte har diabetes eller så? ta hand om dig!

Karro

06 Jan 2011 16:16

Känner igen det där. Jag brukar må sådär då jag har ett blodsockerfall... =/

Kommentera

Publiceras ej