Tips från JD!

16kommentarer

Jag har fått en fråga några gånger som jag tänkte jag skulle ge svar på här och nu!
Frågan: Har du något bra tips på lätta mellanmål som man kan ta om man är ute eller inte har tid med något.

Svar: Absolutas! - Tack och hej. Eller vadå? Ville ni veta vad? Jaså men dåså.
1. Russin och annan torkad frukt. (jordgubbar är favorit hos mig)
2. Nötter, mängder av goda nötter. Det är ju bevisat att äta nötter varje dag ger bättre fettförbränning. Läste någonstans att 100 g nötter om dagen var bra. Så dåligt samvete får du inte av nötter.
3. Wasa Sandwich, ni vet dom där färdiga som går att köpa med gott pålägg?
Nyttigt knäcke och nyttigt pålägg som dessutom är lätt att ha med sig vart som helst + mättande.
4. Minimorötter, finns att köpa på de flesta livsmedelsbutiker nu för tiden, jätte mumsigt att kanina på.
5. Och såklart det klassiska, en frukt. Banan är ju smart och mättar väldigt bra.
6. Själfallet alla mängder av proteinshakes, chokladbars, måltidsersättningar - ni vet!

16 kommentarer

Rumptott

06 Jan 2011 19:12

jo skapligt trevligt fick jag=P

Karro

06 Jan 2011 19:19

Jättebra tips gums!



Kram

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

06 Jan 2011 19:46

Ja min vilja är det inte fel på :)

Vägning i morgon så det ska bli spännande att se hur denna vecka har gått.

Ja fy fan vad snygga vi ska bli, Modellerna får hålla i sig för snart kommer vi :)

Emma

06 Jan 2011 19:49

Jag brukar ha med mig en morot nästa överallt där jag går. Blir man sugen eller behöver ett litet mellis så är det bara att knapra i sig den.

scrapmoster

06 Jan 2011 19:58

Det där med nptter ivsste inte jag. Låter bra för jag älskar nötter & torkade jordgubbar är ju som godis...mums.



Dina före & efter bilder är alltid lika kloka. Tack för att vi får ta del av de!!



Kramen

My

06 Jan 2011 20:02

Tack för din kommentar! :D

Malin I Form

06 Jan 2011 20:05

Bra tips där :D

Jenna

06 Jan 2011 20:18

Bra tips :)!

Johanna

06 Jan 2011 20:21

Ja jag hoppas få sova gott inatt med :)



Oh ja resa sig från sängen är tufft så jag förstår dig :)

Tigerhonan

06 Jan 2011 20:24

Haha nej det är sant ;D haha. är klar med en till design nu. väntar bara på godkännande och sen är det din tur :D

Tigerhonan

06 Jan 2011 20:51

haha ja snart är det du :D

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

06 Jan 2011 20:59

Tackar, jag hoppas bara att man kan gå utan att slå ihjäl sig. Trött på denna jävla snön nu.



Ja jag kommer att visa :)



Dom är verkligen för smala ja, hemskt att se.

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

06 Jan 2011 21:47

Ja, om jag snittar på två kilo i veckan når jag min målvikt femtonde maj. Men förhoppningsvis blir jag klar tidigare. Hoppas kunna börja äta igen till påsk ungefär. Saknar tuggandet.. :-P

Anna

06 Jan 2011 21:58

Wasagrejerna har lite för mycket kostgjort shit i sig enligt mig, men annars var det bra tips :)Kram!

Malin I Form

06 Jan 2011 22:22

Sv: Fasen, har glömt skriva ihop något! Hmm, ska försöka göra det idag, annars blir det garanterat imorgon! :D

Linda

06 Jan 2011 22:51

Sv.. Jo shorts älskar jag har ett par jeansshorts från gymnasiet typ kvar som jag verkligen älskar och vill i igen sen mina Ed hardy shorts ska jag allt strosa runt i i sommar utan att skämmas ;-)



Smarriga mellanmål, men det är ju typ bara nötterna jag som LCHFáre kan äta ;-) Men jag gnager oftast på ost och ölkorv då jag blir sugen :-)



Kram..

Kommentera

Publiceras ej