Snudd till perfektion

8kommentarer

Jag tänkte ta en liten sovmorgon idag, men tji fick jag.

Inte nog med att grannarna hållde på hela eftermiddagen/kvällen igår med renovering så hela mitt rum, hela våran lägenhet skakade. Något ramlade till och med sönder. Inte nog med den huvudvärken.. För man vaknar idag av samma sak, det dunkar som fan i min vägg. Varför skulle just mitt rum ligga vägg i vägg?

Såg ni att Joel Kinnaman vann guldbagge för bästa manliga huvudroll igår? Sötnosen!
Jag tycker det var dåligt att tre bra killar var nominerade, kunde ju tagit en bra och två dåliga slipper man gråta.. som nu, över att Bill Skarsgård inte vann, samtidigt som man ler över att Joel gjorde det.
Whatever!

8 kommentarer

Lisa

25 Jan 2011 08:50

Sovmorgon, vad är det... hehe. =0P

Själv vaknade jag strax efter 04:30 efter att ha sovit max 5h. 06:10 fick jag nog och gick upp då magen var superhungrig och jag ändå var klarvaken. =0/



Kinnaman är inte helt fel att vila ögonen på. ;0)



Och en bra skådis är han också, jag gillar honom skarpt!

Nadja

25 Jan 2011 09:02

Titta in idag kl 12 så startar en tävling! =)



Kram

Anonym

25 Jan 2011 09:23

Hehe ja :) Snart kommer det första inlägget upp :P ska bara skriva det också :P

Anonym

25 Jan 2011 09:53

gud vad tråkigt o höra :( beklagar sorgen

Nett

25 Jan 2011 10:30

Ja då är det inte lätt att ha sovmorgon inte!

Fia

25 Jan 2011 10:50

SV: haha ne vi gjorde slut typ 3 månader senare :P HAHA! Hade ju inte vart helt fel o jobba utomlands :P



Nja de tror jag inte. Vill såklart jobba med de men e nöjd med mitt jobb jag har nu :D

Linda - en Vimsig mamma

25 Jan 2011 11:05

japp men det är ju de som är så bra med oriflame! man avgör själv hur mycket man vill tjäna på dom! och nu går jag fullt ut och tycker ni andra också ska göra det! kram

Anonym

25 Jan 2011 20:45

haha ne jag mår fan dåligt av dt ;P



när ska du väga dig?

Kommentera

Publiceras ej