Nu börjar vi!

11kommentarer


(klicka på bilden för att komma in till Malin)

Vecka 1
- Prova minst en ny träningsform och ett nytt recept!
- Börja varje morgon med 10 armhävningar och 10 situps
- Hitta din förebild, skriv ut bilden och häng upp på ett synligt ställe eller använd bilden som bakgrundsbild på din dator
- Om du inte redan har gjort det, skriv ner dina mål för det kommande halvåret
- Gå och lägg dig i tid och försök sova minst 8 timmar varje natt

Hoppas ni är lika taggade som mig, kolla vad tidigt jag är uppe liksom!

Ska göra mina armhävningar och situps nu.

Lycka till alla deltagare + ni som bara vill rivstarta nya året!

11 kommentarer

rumptott

03 Jan 2011 08:17

haha armhävningar har jag aldrig klarat av o göra så får väl ha de som nått delmål då hehe =P

men okej nu kör vi ^^



kram

Malin I Form

03 Jan 2011 08:28

Hääärligt! :D Nu kör vi!

rumptott

03 Jan 2011 08:41

oooja haha de kommer vi o göra =D hehe..

here we go =D



kram

Malin I Form

03 Jan 2011 09:23

Sv: Haha, tror aldrig du sa att du ville vara med men klart jag skriver in dig på studs!

Nett

03 Jan 2011 09:26

Nog låter du taggad alltid ;)

carolina

03 Jan 2011 09:53

jo de va himla skönt med promenad - lite kallt, men skönt.

Jag har lärt mig att gilla måndagar - se dem som något bra istället för jobbigt. Ger så mycket mer i längden.

Pernilla

03 Jan 2011 10:14

Vad kul det ska bli! Får gå på situps o armhävningar med en gång innan duschen nu då ;)

Pauline

03 Jan 2011 10:28

Vet inte om jag är med och gör utmaningarna. Känns inte riktigt jag, jag har mitt schema och allt upplagt för hur jag ska göra, vill inte hålla på och fixa och dona och ändra nu när jag väl bestämt hur det ska göras.

men är ändå gärna med och försöker gå ned 20 kilo till midsommar.

My

03 Jan 2011 11:17

Heja!

Linda - En Vimsig Mamma

03 Jan 2011 23:31

men vad fasen. nu blev man ännu mer taggad när vi blir så många =) haha

Jo men visa katalogen! om du träffar en som vill beställa saker för 100kr så får du ju 100kr av denne person, men du som beställer har ju 20% så du betalar endast 80kr för produkterna! så får du en beställning på 1000kr så är det 100kr i fickan på en gång, och sedan brukar jag ta 10kr för frakt av verje person som beställer eftersom frakten kostar 59kr. Så ha i regel att alltid ha mellan 5 - 7 olika personer som beställer för då är frakten fri för dig om du tar 10 kr från var och en och lika så försöka att ha en mini tävling med dig själv att du vill komma över 1000- 2000 kr varje period!

Denna månad fick jag mellan 2500 - 3500kr i fickan och det satt fint! =) så vänner,familj,bekanta och deras familjher och bekanta visa visa visa!!!Och sedan om du inte vill lägga orden själv så kan du alltid maila över alla beställningar till mig så fixar jag det åt dig! kram

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

04 Jan 2011 01:19

så ingen startvikt-anmälan till dig idag nu då, om jag fattat det hela rätt. Utan bara sen, på söndag, hur mycket jag gått upp. :P (ja jag ska ju det ett tag till helst..)

shit ja 420 kg!



pöss!

Kommentera

Publiceras ej